فونپی را باید جزو اولین سرویسهای فینتک خواند که اتفاقا در حوزهای شروع به کار کرد که خلا آن احساس میشد. کارنامه خدمات فونپی نشان از این دارد در حوزه پرداخت آنلاین کرایه تاکسی سبب ارتقاء کیفیت خدمات ناوگان حملونقل درون شهری و بهبود زندگی شهروندان شده است. حال فونپی خبر از ورود به حوزهی جدیدی داده است. براساس اطلاعات ارائه شده، طبق توافقات صورت گرفته، فونپی با فروشگاههای زنجیرهای رفاه همکاری میکند.
مهدی برخورداری فیروزآبادی مدیرعامل فونپی درباره شروع همکاری با مجموعه فروشگاههای زنجیرهای «رفاه» میگوید:
برخورداری در مورد نحوه این همکاری اینطور اضافه میکند:
کارت خرید رفاه، کارت اختصاصی است که به دارندگان آن این امکان را میهد تا از خدمات متنوع بیش از ۱۱۰۰ شعبه فروشگاه رفاه در سراسر کشور و هزاران عامل فروش رفاه استفاده کنند. از مزایای این کارت امکان خرید اعتباری با ایجاد مهلت بازپرداخت و بهرهمندی از تخفیفها است. گفته میشود در آینده ارائه سرویس بازگشت وجه نقد به کاربران نیز با بهرهگیری از پتانسیل های بازیگران فعلی اکوسیستم در این کارت فعال خواهد شد.
رسول محمدی مدیرعامل و عضو هیئت مدیره فروشگاههای زنجیرهای رفاه نیز با ابراز امیدواری در مورد شروع همکاری با فونپی تصریحکرد:
مصطفی طهماسبی مدیر توسعه کسبوکار فروشگاههای زنجیرهای رفاه درباره برنامه آینده همکاری با فونپی میگوید:
به گفتهی مصطفی طهماسبی هدف اصلی این همکاری بهرهگیری از پتانسیلهای فونپی بهعنوان اولین اپلیکیشن و کیف پول عملیاتی در پرداخت آنلاین کرایه تاکسی و فعال در حوزه فینتک در جریانهای پرداختی رفاه است و در فاز آتی توسعه اپلیکیشن با برند مشترک نیز با این شرکت در برنامه عملیاتی قرار خواهد گرفت.
نظرات