بازار برای گزارش مشکلات پیشخان توسعه‌دهندگان، از سرویس بوف رونمایی کرد

سه‌شنبه ۱۷ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
بازار به منظور پاسخگویی بهتر به مشکلات توسعه‌دهندگان در پیشخان، از سرویسی با نام بوف رونمایی کرده است که فرایند گزارش باگ‌های پیشخان را تسریع می‌کند.
تبلیغات

بازار اعلام کرد که در راستای بهبود فرایند ثبت درخواست و گزارش باگ‌های پیشخان، روش جدیدی پیش روی توسعه‌دهندگان قرار داده است. بوف نام سرویس جدید بازار و هدف آن، ارائه‌ی تجربه کاربری بهتری در مقایسه با سرویس قدیمی تیکت‌های پشتیبانی است. 

بوف امکانی است که با هدف شنیدن صدای توسعه‌دهندگان و پاسخگویی به درخواست‌های آن‌ها، به‌تازگی در پیشخان بازار فعال شده. حالا با این امکان می‌توانید قابلیت مورد نیاز خود را درخواست بدهید و وضعیت رسیدگی به آن را به‌صورت مستقیم پیگیری کنید. درخواست‌های شما بر اساس امتیازی که دریافت می‌کنند، اهمیت و امکان‌پذیری‌‌شان در فهرست رسیدگی قرار می‌گیرد و وضعیت به‌روزرسانی آن‌ها نمایش داده می‌شود.

صدرا علی‌آبادی، مدیر محصول بخش توسعه‌دهندگان بازار، در مورد چرایی راه‌اندازی «بوف» در بازار می‌گوید:

در مسیر توسعه و تعامل با توسعه‌دهندگان به این نتیجه رسیدیم که باید خواسته‌ها و نیاز توسعه‌دهندگان را با سرعت بیشتری بشنویم. از طرف دیگر، برایمان مهم بود توسعه‌دهندگان نیز در مسیر توسعه پنل پیشخان بازار قرار بگیرند و بدانند که مسیر توسعه محصولی که همواره از آن استفاده می‌کنند به چه صورت است. بوف بازار نقطه هم‌افزایی تیم توسعه‌دهندگان بازار و توسعه‌دهندگان برنامه و بازی موبایلی است.

البته نباید بوف را سرویسی محدود برای گزارش باگ‌ها و مشکلات خواند؛ چراکه با استفاده از بوف، توسعه‌دهندگان می‌توانند درخواست‌ها و گزارش‌های خود را نیز در اختیار بازار و همچنین سایر کاربران قرار بدهند؛ به‌طوری‌که جامعه‌ی توسعه‌دهندگان فعال در پیشخان بازار می‌توانند از درخواست‌های سایر توسعه‌دهندگان نیز آگاه شوند و حتی به اظهارنظر در مورد آن بپردازند. 

با امکان جدید بازار همچنین می‌توانید هر زمان که بخواهید، از فرایند توسعه پیشخان و جزئیات آن باخبر شوید. قابلیت‌هایی که در حال پیاده‌سازی هستند، قابلیت‌هایی که پیاده‌سازی آن‌ها تمام شده و قابلیت‌هایی که در آینده قرار است پیاده‌سازی شوند، همگی با جزئیات در این بخش نمایش داده می‌شوند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات