هدایای نوروز ۱۴۰۰ ایرانسل اعلام شد

شنبه ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
ایرانسل به‌ مناسبت سال نو، هدایایی شامل مکالمه و اینترنت برای مشترکان خود در نظر گرفته است.
تبلیغات

ایرانسل به مناسبت سال نو، هدایای دیجیتال و نقدی شامل مکالمه و اینترنت رایگان، ۱۴ گیگابایت اینترنت رایگان، ۵ سکه طلا در اپلیکیشن ایرانسل من و ۲۸۰ میلیون جایزه نقدی و بسته‌های اینترنت ۱۴ گیگابایتی در اپلیکیشن پیشواز ایرانسل برای تمام مشترکان خود در نظر گرفته است.

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، این اپراتور اعلام کرده است که تمام مشترکانش از ۳۰ اسفند ۹۹ تا ۱۳ فروردین ۱۴۰۰ می‌توانند با شماره‌گیری #۵* هدیه‌ای شامل بسته ترکیبی یک ساعت مکالمه رایگان درون شبکه و یک گیگابایت اینترنت رایگان دریافت کنند. اعتبار این بسته از زمان فعال‌سازی، یک ساعت است.

۱۴ گیگابایت اینترنت رایگان و ۵ سکه طلا در ایرانسل من

ایرانسل، از ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ تا ۱۳ فروردین، هر روز به ۱۴۰۰ نفر از مشترکانی که در بخش «تکان شگفت‌انگیز» اپلیکیشن ایرانسل، گوشی‌ موبایلشان را تکان بدهند، به قید قرعه ۱۴ گیگابایت اینترنت هدیه می‌دهد. این بسته‌ها تا پایان همان روزی که دریافت و فعال می‌شوند اعتبار دارند و هر مشترک تنها یک ‌بار آن را دریافت خواهد کرد.

علاوه ‌بر این بسته اینترنت، پنج ربع سکه بهار آزادی به پنج نفر از مشترکانی که در ۱۴ روز یادشده با استفاده از تکان شگفت‌انگیز ایرانسل من، بیشترین تکان را به گوشی‌ موبایل خود داده باشند، هدیه خواهد شد.

۲۸۰ میلیون تومان جایزه نقدی و بسته‌های اینترنت ۱۴ گیگابایتی در پیشواز

مشترکان ایرانسل می‌توانند تا ۲۰ فروردین ۱۴۰۰ در اپلیکیشن پیشواز این اپراتور هدایایی شامل جایزه ۱۴ میلیون تومانی، ۱۴ جایزه یک میلیون تومانی و ۱۴۰۰ جایزه اینترنت ۱۴ گیگابایتی را دریافت کنند.

یک جایزه ۱۴ میلیون تومانی

ایرانسلی‌ها می‌توانند با بارگذاری آهنگ پیشواز شخصی در اپلیکیشن پیشواز، شانس خود را برای دریافت یک جایزه ۱۴ میلیون تومانی امتحان کنند. هر بارگذاری آهنگ پیشواز شخصی در این اپلیکیشن، یک امتیاز دارد.

چهارده جایزه ۱ میلیون تومانی

تمام مشترکان ایرانسلی می‌توانند با فعال‌سازی آهنگ پیشواز هوشمند در اپلیکیشن پیشواز، یکی از ۱۴ برنده جوایز یک میلیون تومانی باشند. هر مرتبه فعال‌سازی آهنگ پیشواز هوشمند، یک امتیاز بیشتر به همراه دارد.

جوایز ۱۴ گیگابایتی برای ۱۴۰۰ نفر

با فعال‌سازی آهنگ پیشواز عادی، تمام مشترکان ایرانسل می‌توانند یکی از ۱۴۰۰ برنده ۱۴ گیگابایت اینترنت هدیه باشند. هر مرتبه فعال‌سازی آهنگ پیشواز عادی، یک امتیاز بیشتر به همراه خواهد داشت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات