هدایای ایرانسل به مناسبت عید مبعث اعلام شد

پنج‌شنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۵
مطالعه 1 دقیقه
ایرانسل به مناسبت عید مبعث، هدایایی شامل بسته اینترنت رایگان و مکالمه رایگان را برای تمام مشترکان در نظر گرفته است.
تبلیغات

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، این اپراتور در آستانه‌ی فرارسیدن مبعث حضرت رسول اکرم(ص) و به مناسبت گرامیداشت این عید بزرگ، بسته‌ی هدیه ۲ گیگابایتی اینترنت داخلی و مکالمه‌ی رایگان ایرانسلی برای مشترکان دائمی و اعتباری خود در نظر گرفته است.

مشترکان ایرانسل می‌توانند در روز ۲۱ اسفند با شماره‌گیری کد دستوری #۵* یا از طریق اپلیکیشن ایرانسل‌ من، بسته اینترنت هدیه را دریافت کنند. اعتبار این بسته تا پایان امروز و برای هر مشترک تنها یک‌‌ بار قابل فعال‌سازی است.

طرح هدیه‌ی مکالمه در روز مبعث با شماره‌گیری کد #۲*۱*۴۴۴۴* یا از طریق اپلیکیشن ایرانسل‌ من فعال می‌شود. با فعال‌سازی این طرح، پس از پنج دقیقه مکالمه‌ی ایرانسلی، ۵۰ دقیقه بعدیِ مکالمه‌ در همان روز رایگان خواهد بود.

همراه اول و رایتل نیز به ‌مناسبت عید مبعث هدایایی به مشترکانشان اعطا می‌کنند. همراه اول ۳ گیگابایت اینترنت هدیه ویژه‌ی محتوای داخلی هدیه می‌دهد که با شماره‌گیری #۶۷*۱۰۰* و تنها امروز قابل فعال کردن است.

رایتل تخفیفی ویژه‌ی عید مبعث در نظر گرفته است که شامل ۳ گیگابایت اینترنت سه روزه می‌شود. این بسته تنها امروز و از طریق اپلیکیشن رایتل ‌من یا کد دستوری #۲۲۵* قابل فعال‌سازی است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات