دیجی‌پی فروش اقساطی را در فروشگاه‌های اینترنتی بیشتری آغاز می‌کند

یک‌شنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۵
مطالعه 3 دقیقه
دیجی‌پی که امسال بیش از همه روی فروش اقساطی در دیجی‌کالا متمرکز بود، قصد دارد در فروشگاه‌های اینترنتی دیگر نیز فروش قسطی را آغاز کند.
تبلیغات

دیجی‌پی دو سال پیش فعالیتش را به‌عنوان بازوی فناوری مالی خدمات پرداخت اعتباری و خدمات پرداخت و کیف‌پول دیجی‌کالا آغاز کرد.  سال ۲۰۲۰، این اپلیکیشن بیش از یک‌میلیون بار نصب و بیش از پنج‌میلیون‌ و صدهزار تراکنش در کیف‌پول آن ثبت شده است.

به‌گزارش زومیت، دیجی‌پی امروز یکشنبه، ۱۷ اسفند، با برگزاری مراسمی آنلاین، درباره‌ی نخستین گزارش رسمی عملکردش در بازه‌ی زمانی دی ۱۳۹۸ تا دی ۱۳۹۹ (سال ۲۰۲۰) صحبت و در سه بخش خدمات پرداخت اعتباری و خدمات پرداخت و کیف‌پول و سوپراپلیکیشن و پلتفرم خدمات آماری ارائه کرد.

حمید محمدی در مراسم گزارش سالانه دیجی پی

براساس این گزارش، سال ۲۰۲۰ بیش از ۴۲۲ هزار نفر برای دریافت اعتبار خرید اقساطی کالا دیجی‌کالا در دیجی‌پی ثبت‌نام کرده‌اند و بیش از ۳،۳۰۰ میلیارد ریال هم اعتبار به کاربران برای خرید بیش از ۲۷۰ هزار کالا تخصیص یافته است. درواقع در سال گذشته‌ی میلادی، صفحه‌ی خرید اقساطی دیجی‌پی ۱ میلیون و ۸۶۸ هزار و ۴۲۹ بازدیدکننده‌ی یکتا داشته است. دیجی‌پی می‌گوید به‌زودی فروشگاه‌های دیگری نیز به این بستر اضافه می‌کند. هومن امینی، مدیرعامل دیجی‌پی، در مراسم رونمایی گزارش این شرکت اعلام کرد تمرکز دیجی‌پی در سال گذشته بیش از همه روی خرید قسطی بوده است.

مدیر عامل دیجی پی در مراسم رونمایی از اولین گزارش سالانه دیجی‌پی

مدیرعامل دیجی‌پی

سوپراپلیکیشن‌ دیجی‌پی دربردارنده‌ی ۱۶ مینی‌اپلیکیشن شامل شارژ، پرداخت قبض، خرید اقساطی، کارت‌به‌کارت، بسته‌ی اینترنت، عوارض جاده‌ای، جریمه‌ی خودرو، طرح ترافیک، اعتبارسنجی، خیریه، شارژ کیف‌پول فیلم و سریال، بیمه و تاکسی است.

طبق گزارش دیجی‌پی، مردان بیشتر از زنان از این اپلیکیشن استفاده می‌کنند؛ به‌گونه‌ای که ۲۲/۸ درصد از کاربران سوپراپلیکیشن دیجی‌پی را زنان و ۷۷/۲ درصد آن‌ها را مردان تشکیل می‌دهند. گروه سنی ۲۵ تا ۳۴ سال نیز بیشتر از دیگر گروه‌های سنی از این اپلیکیشن استفاده می‌کنند و حدود ۴۰ درصد از کل کاربران را شامل می‌شوند.

نمودار سن و جنسیت کاربران دیجی پی

خدمت کیف‌پول دیجی‌پی در سال ۲۰۲۰ شاهد بیش از پنج‌میلیون ‌و صدهزار تراکنش معادل ۱ هزار و ۹۹۱ میلیارد و ۶۹۱ میلیون و ۲۹۱ هزار و ۸۱ ریال بوده است. درگاه پرداخت هوشمند دیجی‌پی نیز با اتصال هم‌زمان به درگاه پرداخت شش شرکت ارائه‌دهنده‌ی خدمات مالی، در سال ۲۰۲۰ مبلغ ۱۷ میلیون و ۷۷۰ هزار و ۳۱۱ تراکنش انجام‌ داده است. همچنین در این بازه‌ی زمانی، بیش از ۳ میلیون و ۸۰۰ هزار بازگشت وجه معادل ۱۵ هزار و ۶۷ میلیارد و ۸۸۳ میلیون و ۵۳۷ هزار و ۲۰۶ ریال ازطریق این درگاه انجام شده است.

شما می‌توانید گزارش کامل را از وب‌سایت دیجی‌پی مطالعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات