شاتل موبایل در بیست و یکمین نمایشگاه تلکام فناوری‌های جدید خود را به نمایش می‌گذارد

دوشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
شاتل موبایل با حضور در بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی مخابرات، فناوری اطلاعات و راه‌حل‌های نوآورانه (تلکام ۹۹)، فناوری‌های جدید خود را معرفی خواهد کرد.
تبلیغات

نمایشگاه تلکام ۹۹ از پنجم تا هشتم اسفند ۱۳۹۹ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود که شاتل موبایل نیز در سالن ۲۷ با معرفی فناوری‌های جدید خود در آن حضور خواهد یافت. این اپراتور محصولات و خدمات متنوع خود را به مشترکین شخصی و سازمانی معرفی خواهد کرد که برخی از این خدمات برای اولین‌بار در ایران از سوی شاتل موبایل ارائه شده‌اند.

شاتل موبایل اپراتور نسل جدید تلفن همراه کشور، برای اولین‌بار در ایران از «سیم‌کارت هوشمند» رونمایی کرده است. سیم‌کارت هوشمند شاتل موبایل، با استفاده از زیرساخت فنی مبتنی بر هوش مصنوعی و قابلیت اتصال خودکار به بهینه‌ترین و باکیفیت‌ترین شبکه و آنتن موبایل موجود در هر منطقه، همیشه بهترین پوشش شبکه را انتخاب می‌کند.

یکی از راهکارهای جدید این اپراتور که در نمایشگاه تلکام به بازدیدکنندگان معرفی خواهد شد، راهکار ترکیبی و همگرای اینترنت ثابت و همراه (FMC) است که به همه نیازهای ارتباطی کاربران شامل اینترنت همراه، اینترنت ثابت، تلفن همراه و ثابت، پیامک و مکالمه به‌صورت هم‌زمان پاسخ می‌دهد.

همچنین فناوری «موبایل کانکت» که برای اولین‌بار در ایران، توسط شاتل موبایل و با همکاری پژوهشکده AICT دانشگاه صنعتی شریف ارائه شده است، در این نمایشگاه معرفی خواهد شد.

صاحبان کسب‌و‌کار می‌توانند با راهکار APN-VPN شاتل موبایل آشنا شوند که امکان ارتباط درون‌سازمانی بدون وابستگی به اینترنت، از یک بستر امن را فراهم می‌کند. فناوری OTA/AOTA که براساس آن امکان مدیریت سیم‌کارت از راه دور از سوی اپراتور وجود دارد نیز به بازدیدکنندگان معرفی خواهد شد.

علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد شبکه تلفن همراه شاتل موبایل با پوشش سراسری 3G و 4G/LTE با پیش‌شماره ۰۹۹۸ و کد یک، می‌توانند به وب‌سایت shatelmobile.ir مراجعه کنند یا ازطریق شماره ۰۹۹۸۱۰۰۰۰۰۰ به‌صورت ۲۴ ساعته با کارشناسان فروش شاتل موبایل در ارتباط باشند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات