پونیشا ۸ میلیارد تومان سرمایه از صندوق سرمایه‌گذاری جسورانه فیروزه جذب کرد (بروزرسانی)

چهارشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۴
مطالعه 1 دقیقه
صندوق سرمایه‌گذاری جسورانه فیروزه از سرمایه‌گذاری ۸ میلیارد تومانی در پونیشا، پلتفرم فریلنسری، خبر داد.
تبلیغات

صندوق سرمایه‌گذاری جسورانه فیروزه انتهای بهمن اقدام با خرید سهام شرکت پویندگان نیرو شایسته منطقه آزاد انزلی (پونیشا)، در آن سرمایه‌گذاری کرد. طبق اطلاعات منتشر‌شده در سامانه کدال، مبلغ این سرمایه‌گذاری  ۸۰ میلیارد ریال در دو قسط است. این موضوع به حضور مدیریتی صندوق فیروزه در پونیشا منجر خواهد شد.

طبق اطلاعات درج‌شده در کدال، مراتب انعکاس ثبت این قرارداد در صورت‌وضعیت پرتفو متعاقبا با نهایی‌شدن انتقال سهام و پرداخت‌ها در پرتفو انجام خواهد شد. گروه مالی فیروزه بهمن ۱۳۹۸ با سرمایه‌ی اولیه ۵۰ میلیارد تومان در فرابورس ایران راه‌اندازی شد. صندوق فیروزه نیز اولین صندوق سرمایه‌گذاری خطرپذیر این گروه محسوب می‌شود. گروه مالی فیروزه در پلتفرم فیروزه‌پلت نیز فعالیت می‌کند که پیشنهادهای ورود‌و‌خروج در استارتاپ‌ها را دریافت می‌کند.

پونیشا که سال ۱۳۹۰ راه‌اندازی شد، اکنون اولین سرمایه‌ی خود را جذب کرده است. درحال‌حاضر، این استارتاپ بیش از ۲۷۰ هزار نیروی دورکار دارد.

به‌روزرسانی:

بنیان‌گذار پونیشا در مصاحبه‌ی اینستاگرامی با پیوست اعلام کرد که سرمایه‌گذاری صندوق مالی فیروزه روی پونیشا ۱۸ میلیارد تومان بوده، نه ۸ میلیارد. نیما نورمحمدی، توضیحات بیشتر در این خصوص را به روز یکشنبه، ۱۰ اسفند) موکول کرد که کنفرانس خبری گروه مالی فیروزه برگزار می‌شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات