ایسوس از محصولات جدید خود در ایران رونمایی کرد

یک‌شنبه ۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۰
مطالعه 4 دقیقه
ایسوس در جریان مراسمی که سه‌شنبه گذشته در هتل هما برگزار کرد، از محصولات خود برای عرضه در بازار ایران هم‌زمان با بازار جهانی، رونمایی کرد.
تبلیغات

ایسوس ایران سه‌شنبه هفته پیش طی مراسمی که در هتل همای تهران با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار کرد، از محصولات خودبرای عرضه در بازار کشور رونمایی کرد. محصولات رونمایی‌شده توسط ایسوس شامل انواع مادربرد، ماوس و کیبورد گیمینگ، محصولات شبکه و پاور می‌شود. 

مدیران ایسوس ایران در ابتدای مراسم با اشاره به چالش‌های موجود در بازار کشور و بازار بین‌‌الملل، این شرکت تایوانی را جزو معدود شرکت‌هایی عنوان کردند که همچنان در ایران حضور دارد و آخرین محصولاتش را هم‌زمان با بازار جهانی در ایران عرضه می‌کند. از جمله‌ی این محصولات باید به مادربردهای سری Z590 اشاره کرد که طی این مراسم و هم‌زمان با بازار جهانی، در کشور معرفی شد. مدیران ایسوس طی این مراسم با اشاره به مشکلاتی نظیر تحریم‌ها در کشور و نوسان قیمت ارز، به مشکلات جهانی پرداختند و فعالیت و عرضه محصولات جدید را برای ایسوس چالش‌برانگیز خواندند. تقاضای بالا برای انواع تراشه‌ که ریشه در بالا گرفتن تب رمزارز دارد و از سویی دیگر، شیوع ویروس کرونا که تولید و متعاقبا عرضه‌ی محصولات از ابتدای سال ۲۰۲۰ را کاهش داد، از جمله‌ی مواردی است که به گفته مدیران ایسوس، سرویس‌دهی و فروش محصولات این شرکت را طی یک سال اخیر با مشکلات عدیده‌ای رو‌به‌رو کرده. 

سعید مسلمی، مدیر روابط عمومی دفتر ایسوس در ایران، ابتدا به معرفی سیزدهمین نسل مادربردهای ماکسیموس پرداخت. ROG Maximus XIII در سه مدل Extreme Glacial،اExtreme و Hero عرضه می‌شود که هر یک از این مدل‌ها دارای ویژگی‌های متفاوتی است که در برخی موارد، ازطریق به‌روزرسانی Bios می‌توان در مادربردهای سری Z490 نیز از وجود آن‌ها استفاده کرد. از جمله‌ی ویژگی‌های مادربردهای Z590 ایسوس باید به برخورداری از رابط PCI-Express 4.0، پشتیبانی از پردازنده‌های نسل دهم و یازدهم اینتل، هیت‌سینک‌های بزرگ‌تر و مدار تغذیه‌ی قدرتمند برای استفاده از پتانسیل پردازنده‌های جدید اشاره کرد. 

سعید مسلمی

ایسوس در نسل جدید مادربردهای خود با بهره‌گیری از هوش مصنوعی، ویژگی‌های جدیدی به محصولات خود افزوده است که از شامل AI Overclocking،اAI Cooling و AI Networking می‌شود. ایسوس موفق شده است به واسطه‌ی بهره‌گیری از هوش مصنوعی، به‌صورت آنی تنظیمات را در هر یک از این سه تکنولوژی به‌صورت هوشمند تغییر بدهد. برای مثال در AI Cooling ایسوس قادر است به‌صورت هوشمند با تنظیم سیستم خنک‌کننده، فرایند کاهش دما را با درنظرگرفتن کاهش صدای تولیدشده توسط فن‌های سیستم انجام بدهد. این موضوع در مورد AI Networking نیز صادق است؛ به‌طوری‌که پهنای باند شبکه به‌صورت آنی و براساس الگوریتم‌های هوشمند در پاسخ به نیاز اپلیکیشن‌ها در نظر گرفته می‌شود. 

ایسوس در بخش دوم مراسم به معرفی مادربردهای ROG STRIX Z590،اTUF Gaming Z590 و PRIME Z590 پرداخت.  از جمله ویژگی‌های مهم و اساسی مادربردهای معرفی‌شده در این بخش می‌توان به مدار تغذیه قدرتمند، شبکه بی‌سیم با WIFI6، هیت‌سینک‌ها و اسلات‌های M.2 با امکان ارائه سرعت بی‌نظیر انتقال داده با رابط PCIe 4.0، پشتیبانی از پردازنده‌های جدید به ‌لطف حضور تراشه Z590، ظرفیت و معماری جدید اسلات‌های حافظه اصلی، قابلیت نصب ماژول‌های DDR4 تا حداکثر ۱۲۸ گیگابایت و فناوری حذف نویز دوگانه از صدای میکروفون برای مادربردهای سری ROG STRIX Z590 اشاره کرد.

کیس ایسوس
سیستم گیمینگ ایسوس
سیستم خنک کننده ایسوس
هدفون ROG ایسوس
کیس برند ایسوس
مادربرد ایسوس
مادربرد ایسوس
مادربرد ایسوس

مادربردهای سری TUF Gaming Z590 ایسوس برای گیمرهایی تولید شده است که به‌ دنبال مادربرد مناسب برای بازی با بودجه محدود هستند. مادربردهای سری TUF Gaming Z590 ایسوس از ویژگی‌هایی چون مدار تغذیه قدرتمند، راهکارهای کاربردی خنک‌کننده، پشتیبانی از حافظه‌های DDR4 پرسرعت، اتصالات متنوع، ظاهری گیمینگ با پشتیبانی از سیستم نورپردازی Aura Sync و امکانات نرم‌افزاری متنوعی برخوردار هستند.

سعید مسلمی با اشاره به اینکه مادربردهای سری PRIME ایسوس پرفروش‌ترین مادربردها در دنیا هستند، گفت این سری از مادربردهای ایسوس با ویژگی‌های عالی مانند برخورداری از DrMOS که ترکیبی از درایورها و ماسفت است، کانکتورهای سری ProCool، مدار چاپی ۶ لایه که باعث دوام و کارایی بیشتر می‌شود، هدرهای RGB با سیستم نورپردازی Aura Sync با قابلیت شخصی‌سازی و اعمال حالت‌های متنوع بصری، پنج راهکار محافظتی و هیت‌سینک‌هایی بزرگ‌تر از نسل قبل همراه هستند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات