«گرافدی» رویدادی در حوزهی روابطعمومی اکوسیستم فناوری و نوآوری است که گروهی از کارشناسان و فعالان این حوزه را گرد هم جمع میکند تا زمینهای برای ایجاد ارتباط پایدار و عمیق میان آنها فراهم کند. این رویداد مستقل از سال گذشته آغاز به کار کرد.
برایناساس، سومین رویداد روابطعمومیهای حوزهی فناوری با هدف بررسی تجربیات «مسئولیت اجتماعی در ایران و جهان»، با حضور جمعی از مدیران شرکتهای بانکی، فناوری، ارتباطی و استارتاپی در صندوق نوآوری، شکوفایی ریاستجمهوری برگزار میشود.
روابطعمومی رویداد گرافدی میگوید:
روابطعمومی گراف دی اضافه میکند که شرکتهای پیشرو به ارتباط میان برند یا علامت تجاری خود با مسئولیت اجتماعی شرکت اهمیت میدهند و سرمایهگذاری در زمینهی مسئولیت اجتماعی شرکت را هزینهبر تلقی نمیکنند؛ بلکه آن را اقدامی مبتنیبر مدیریت استراتژیک بهمنظور ایجاد مزیت رقابتی برای شرکت و کمک به توسعهی جامعه میدانند.
رئیس شورای سیاستگذاری همایش گرافدی دربارهی دستاوردهای چنین همایشهایی میگوید:
نظرات