وزیر ارتباطات از محصولات و فناوری‌های جدید شاتل موبایل بازدید کرد

سه‌شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۷
مطالعه 2 دقیقه
وزیر ارتباطات و معاون علمی و فناوری رئیس جمهور از غرفه شاتل موبایل در نمایشگاه اینترنت اشیا بازدید کردند.
تبلیغات

روز گذشته، ۲۷ بهمن ماه، ششمین نمایشگاه سالانه اینترنت اشیا شروع به کار کرد. در اولین روز از برگزاری نمایشگاه، سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری رئیس جمهور و در روز دوم، محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از غرفه‌ی شاتل موبایل بازدید کردند و از جزئیات فناوری‌های ارتباطی جدید این اپراتور باخبر شدند.

سیم‌کارت هوشمند شاتل موبایل که با استفاده از زیرساخت فنی مبتنی بر هوش مصنوعی و قابلیت اتصال خودکار به بهینه‌ترین و باکیفیت‌ترین شبکه و آنتن موبایل موجود در هر منطقه، بهترین پوشش شبکه را انتخاب می‌کند، ازجمله فناوری‌های ارائه شده در نمایشگاه بودند. همچنین فناوری «موبایل کانکت» در نمایشگاه اینترنت اشیا به نمایش گذاشته شد که روشی جدید برای احراز هویت از طریق سیم‌کارت است و نسبت به سایر روش ها از جمله OTP، ساده‌تر، سریع‌تر و امن‌تر محسوب می‌شود. این فناوری برای اولین بار در ایران، توسط شاتل موبایل و با همکاری پژوهشکده AICT دانشگاه صنعتی شریف ارائه شده است.

دیگر فناوری‌های معرفی شده توسط شاتل موبایل در این نمایشگاه شامل راهکار M2M، راهکار APN-VPN و فناوری OTA/AOTA بودند. گفتنی است نمایشگاه اینترنت اشیا در خلال رویداد «هفته ایران دیجیتال» در روزهای ۲۷ و ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شد.

شاتل موبایل، اپراتور نسل جدید تلفن همراه با پوشش 3G و 4G/LTE در سراسر کشور با پیش‌شماره ۰۹۹۸ و کد یک است که برای نخستین بار در ایران، فناوری نوآورانه «سیم‌کارت هوشمند» را به بازار ارتباطی کشور معرفی کرده است. علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این اپراتور، انتخاب شماره و خرید سیم‌کارت، می‌توانند به وب‌سایت شاتل موبایل مراجعه کنند یا از طریق شماره ۰۹۹۸۱۰۰۰۰۰۰ و به صورت ۲۴ ساعته با کارشناسان فروش شاتل موبایل در ارتباط باشند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات