شاتل موبایل در ششمین نمایشگاه سالانه اینترنت اشیاء جدیدترین فناوری‌های خود را معرفی کرد

دوشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
شاتل موبایل با معرفی فناوری‌های جدیدش در نمایشگاه سالانه‌ی اینترنت اشیاء حضور پیدا کرد.
تبلیغات

نمایشگاه سالانه‌ی اینترنت اشیاء (IoT) و رویداد «هفته‌ی ایران دیجیتال» در روزهای ۲۷ و ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود. شاتل موبایل با حضور در غرفه‌ی ۷ سالن ۲۷ این نمایشگاه، جدیدترین فناوری‌هایش در این حوزه را به‌نمایش گذاشته است.

شاتل موبایل اولین و تنها ارائه‌دهنده‌ی «سیم‌کارت هوشمند» در ایران است. سیم‌کارت هوشمند شاتل موبایل با استفاده از زیرساخت فنی مبتنی‌بر هوش مصنوعی و قابلیت اتصال خودکار به بهینه‌ترین و باکیفیت‌ترین شبکه و آنتن موبایل موجود در هر منطقه، همیشه بهترین پوشش شبکه را انتخاب می‌کند.

از فناوری‌های جدید این اپراتور که در نمایشگاه اینترنت اشیاء به بازدیدکنندگان معرفی خواهد شد، راهکار M2M است که امکان ارتباط دستگاه‌ها و وسایل مختلف بر بستر اینترنت را فراهم می‌کند. همچنین فناوری «موبایل کانکت» که اولین‌بار در ایران شاتل موبایل با همکاری پژوهشکده AICT دانشگاه صنعتی شریف ارائه کرده است در این نمایشگاه معرفی خواهد شد.

صاحبان کسب‌و‌کار می‌توانند با راهکار APN-VPN شاتل موبایل نیز آشنا شوند که امکان ارتباط درون‌سازمانی را بدون وابستگی به اینترنت از بستری امن فراهم می‌کند. فناوری OTA/AOTA نیز که براساس آن امکان مدیریت سیم‌کارت از راه دور برای اپراتور وجود دارد، به بازدیدکنندگان معرفی خواهد شد.

در این نمایشگاه، کارشناسان شاتل موبایل برای معرفی سایر راهکارهای سازمانی متنوع این اپراتور و ارائه‌ی ‌مشاوره به صاحبان کسب‌و‌کارها حضور خواهند داشت. برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره‌ی شبکه‌ی تلفن‌همراه شاتل موبایل، می‌توانید به وب‌سایت www.shatelmobile.ir مراجعه کنید یا با شماره‌تلفن ۰۹۹۸۱۰۰۰۰۰۰ تماس بگیرید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات