اپراتورهای موبایل به‌ مناسبت دهه فجر هدیه می‌دهند

دوشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۰
مطالعه 2 دقیقه
اپراتورهای تلفن همراه به ‌مناسبت فرا رسیدن دهه فجر، بسته‌های اینترنت و مکالمه هدیه می‌دهند.
تبلیغات

اپراتورهای تلفن همراه به ‌مناسبت دهه‌ی فجر هدیه‌هایی برای مشترکان خود اختصاص دادند. همراه اول بسته‌ی هدیه‌ی اینترنت ۳ گیگابایتی ویژه‌ی محتوای داخلی به تمامی مشترکان خود اختصاص داد که از ۱۲ تا ۲۴ بهمن قابل فعال شدن است. به گزارش اداره ‌کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، تمامی مشترکان دائمی و اعتباری همراه اول می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری #67*100* این بسته‌ی هدیه اینترنت را فعال کنند.

منظور از محتوای داخلی، لیست پیام‌رسان‌ها و وب‌سایت‌های منتخب داخلی ارائه‌شده از سوی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی است. شما می‌توانید لیست دامنه‌های اینترنتی با میزبانی داخلی را در وب‌سایت سازمان فناوری اطلاعات مشاهده کنید. این بسته در کنار سایر بسته‌های مکالمه و اینترنت همراه اول فعال می‌شود و صرف ‌نظر از زمان فعال‌سازی، اعتبار زمانی در نظر گرفته‌شده برای آن تا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه ۲۲ بهمن است.

ایرانسل نیز به ‌مناسبت دهه فجر به ۱۱۰۰ نفر از مشترکان خود، به قید قرعه بسته‌ی هدیه‌ی ۴۲ گیگابایتی می‌دهد. به گزارش روابط عمومی ایرانسل، این بسته‌ی هدیه در فاصله‌ی روزهای ۱۲ تا ۲۲ بهمن‌ماه از طریق بخش «تکان شگفت‌انگیز» در اپلیکیشن «ایرانسل من»، قابل فعال‌سازی است. اعتبار این بسته، ۲۴ ساعت پس از فعال‌سازی است و هر مشترک دائمی یا اعتباری، فقط یک بار امکان دریافت آن را دارد.

رایتل هم هدیه‌ای به ‌مناسبت دهه فجر در نظر گرفته بود؛ اما مهلت فعال‌سازی بسته تنها تا ۱۲ بهمن اعلام شد. رایتل روز گذشته در پستی اینستاگرامی خبر داد ۵ گیگ اینترنت ۵ روزه به‌علاوه‌ی ۵۰ دقیقه مکالمه‌ی غیر رایتلی را با پرداخت ۱۵ هزار تومان در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. روش‌های فعال‌سازی آن بسته از طریق اپلیکیشن رایتل من و کد دستوری #225* اعلام شد. درصورت تمدید زمان فعال‌سازی بسته‌ی رایتل، این پست به‌روزرسانی می‌شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات