آی گپ جوایز دومین دور مسابقه استیکر را اهدا کرد

سه‌شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۵
مطالعه 1 دقیقه
آی گپ همان‌طورکه پیش‌تر اعلام کرده بود، با برگزاری مراسمی رسما جوایز دومین دور از مسابقه‌ی استیکر را به برندگان اهدا کرد.
تبلیغات

آی گپ (iGap) سال ۱۳۹۸ از برگزاری مسابقه‌ای ویژه‌ با عنوان استیکر خبر داد که با استقبال چشمگیری مواجه شد. با درنظرگرفتن این موضوع، آی گپ تصمیم گرفت دور دوم استیکر را نیز برگزار کند. دومین دور از مسابقه‌ی استیکر آی گپ به دبیری سیدمسعود شجاعی‌طباطبایی و با همکاری وب‌سایت روز رنگ و شرکت همراه‌اول از مهر امسال تا روز ۲۳ دی برگزار شد و شرکت‌کنندگان توانایی‌هایشان را محک زدند.

آی گپ برای مسابقه‌ی استیکر، کارگاه‌های آموزشی متعددی برگزار کرد تا امکان آشنایی با ساختار و نوع طراحی استیکرهای ثابت و متحرک برای هنرمندان فراهم شود. آی گپ سال گذشته به ۵۰ استیکر جایزه داد و همچنین از سه طرح برتر تقدیر کرد.

آی گپ اهداف مختلفی نظیر افزایش شمار استیکرهای بومی در پیام‌رسان‌ها، آشنایی هنرمندان با استیکر، آشنایی مردم با کاربردهای استیکر و... را در مسابقه‌ی استیکر دنبال می‌کرد. شرکت‌کنندگان در بازه‌ی زمانی مشخصی فرصت داشتند تا طرح‌های خود را براساس فرهنگ بومی ایران در سه بخش «شخصیت‌های ایرانی»، «موضوعات نوستالژیک» و «آزاد» برای آی گپ بفرستند. 

پس از مدتی انتظار، مراسم اهدای جوایز مسابقه‌ی استیکر آی گپ سرانجام برگزار شد. درصورت تمایل، می‌توانید ویدئو مراسم اهدای جوایز را مشاهده کنید. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات