اسنپ: ۹۸ درصد رانندگان و ۹۰ درصد مسافران اسنپ از ماسک استفاده می‌کنند

سه‌شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
اسنپ گزارشی درباره میزان استفاده از ماسک در سفرهای خود ارائه کرد که از استفاده‌ی ۹۸ درصد رانندگان و ۹۰ درصد مسافران در سراسر کشور حکایت می‌کند.
تبلیغات

اسنپ با انتشار گزارشی اعلام کرد در ناوگان این تاکسی اینترنتی، بیش از ۹۸ درصد رانندگان و بیش از ۹۰ درصد مسافران سراسر کشور از ماسک استفاده می‌کنند. به‌گزارش روابط‌عمومی اسنپ، پس از ورود کرونا به کشور از اواخر بهمن سال گذشته، دنیا به این نتیجه رسید که زدن ماسک بر کاهش انتقال ویروس تأثیر می‌گذارد. همین موضوع باعث شد با تأیید سازمان بهداشت جهانی، ناوگان تاکسی اینترنتی اسنپ به کاربران راننده خود استفاده از ماسک را توصیه کند؛ چراکه کاربران راننده با افراد بیشتری در تماس هستند و استفاده‌ی آن‌ها از ماسک در حفظ سلامت کاربران این ناوگان مؤثر واقع می‌شود.

بدین‌ترتیب، اسنپ جزو پیش‌گامان استفاده از ماسک در میان کسب‌وکارها شناخته شد. پس‌از‌آن، اسنپ زدن ماسک را در تمام سفرها الزامی و بر کیفیت بهداشت سفرها نظارت کرد. به‌علاوه، تغییراتی در اپلیکیشن به‌وجود آورد تا کاربران مانند همیشه، بازرسان کنترل کیفی سفرها باشند. در نمودار زیر، اسنپ میزان استفاده از ماسک در بین کاربران راننده و مسافر خود را از هفت ماه پیش تاکنون نشان داده است.

 این نمودار به‌روشنی نشان می‌دهد در این بازه‌ی زمانی، تغییرات محسوسی در میزان استفاده از ماسک در بین کاربران راننده و مسافر اسنپ ایجاد شده است. روابط‌عمومی اسنپ درباره‌ی رسیدن به آمار ذکر‌شده در زدن ماسک میان کاربران می‌گوید: «دستیابی به این آمار در ابتدا چندان ساده‌ نبود؛ اما با مشارکت تک‌تک کاربران توانستیم ناوگانی ایمن و سفرهای باکیفیتی را فراهم کنیم. به تمامی کاربران راننده و مسافری که به سلامت خود و اطرافیان‌شان اهمیت می‌دهند، خسته نباشید می‌گوییم و سپاسگزار همراهی‌شان هستیم.»

براساس تحقیقات واحد «استراتژی و تحقیقات بازار» اسنپ، ماه گذشته در شهرهای تهران، شیراز، مشهد، اهواز و مازندران تقریبا ۱۰۰ درصد کاربران راننده اسنپ از ماسک استفاده کرده‌اند. همچنین، کاربران مسافر در شهرهای تهران و یزد و بیرجند بیشترین آمار میزان استفاده از ماسک و کاربران مسافر در شهرهای شهرهای قم و گیلان کمترین آمار میزان استفاده از ماسک را ثبت کرده‌اند. اسنپ می‌کوشد با استفاده از تمامی کانال‌های اطلاع‌رسانی خود و کنترل کیفیت بهداشت در مسیر افزایش سلامت کاربرانش گام بردارد.  

روابط‌عمومی اسنپ کاربران راننده و موتورسواران فعال در سامانه‌های هوشمند حمل‌ونقل را جزو سربازان خط‌مقدم مبارزه با کرونا می‌نامد و دراین‌باره می‌گوید: «امیدواریم در برنامه‌ی واکسیناسیون سراسری کشور، کاربران راننده در زمره‌ی گروه‌های اول دریافت واکسن قرار بگیرند.»

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات