مدیرعامل شرکت مخابرات افزایش تعرفه‌ها را خواستار شد

چهارشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با حضور در کمیسیون مجلس، حمایت از این شرکت و واقعی‌کردن تعرفه‌های مخابراتی را خواستار شد.
تبلیغات

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران ۹ دی در کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی حضور پیدا کرد و حمایت مجلس از این شرکت و واقعی‌کردن تعرفه‌های مخابراتی را درخواست کرد. به‌گزارش روابط‌عمومی شرکت مخابرات ایران، مجید سلطانی، مدیرعامل جدید شرکت مخابرات ایران، در جلسه‌ای که با حضور رئیس و جمعی از اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس برگزار شد، از زحمات مدیران قبلی شرکت تقدیر کرد و مخابرات را «آبروی نظام» توصیف کرد. سلطانی در‌این‌باره گفت: «مخابرات باید قوی و مقتدر باشد تا صنایع مرتبط با حوزه‌ی ارتباطات و فناوری اطلاعات بتوانند به حیات خود ادامه دهند و در سازندگی و توسعه‌ی ارتباطات کشور نقش ایفا کنند.»

مدیرعامل مخابرات از متوازن‌نبودن درآمد و هزینه‌ی مخابرات به‌دلیل ثبات طولانی‌مدت تعرفه‌ها گلایه و تأکید کرد طرح‌های توسعه‌ای زیرساخت‌های ارتباطی و نیازهای ملی کشور به‌کُندی انجام می‌شود و اداره‌ی شرکت سخت شده است.

سلطانی افزود اکنون، هزینه‌ی نگه‌داری یک خط تلفن ثابت ۱۵ هزار تومان و درآمد آن حدود ۶ هزار تومان در ماه است؛ حال‌آنکه اداره‌ی شرکت مخابرات و توسعه‌ی ارتباطات تعرفه‌ها باید به‌نحوی باشد که ضمن تأمین هزینه‌ها، امکان توسعه هم فراهم شود. سلطانی باتوجه‌به تنگناها و مشکلات ایجادشده برای کارکنان و کارگزاران روستایی، از نمایندگان مجلس خواست در موضوع منطقی‌کردن تعرفه‌ها از شرکت مخابرات ایران حمایت کنند.

در این جلسه، رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس هم به مدیرعامل مخابرات اطمینان داد کمیسیون پیگیر حل مشکل کارگزاران روستایی و کارکنان و پیمان‌کاران مخابرات است و از طرح‌های درآمدزای شرکت مخابرات ایران دفاع می‌کند‌. رئیس کمیسیون صنایع و معادن اضافه کرد شرکت مخابرات ایران از بودجه‌ی دولتی استفاده نمی‌کند و شایسته است نمایندگان محترم از طرح‌هایی حمایت کنند که موجب تقویت بنیه‌ی مالی این شرکت و توسعه‌ی زیرساخت‌های ارتباطی می‌شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات