وزیر آموزش ‌و پرورش:‌ امتحانات مدارس به‌صورت غیر حضوری برگزار می‌شود

یک‌شنبه ۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۰
مطالعه 1 دقیقه
وزیر آموزش و پرورش اعلام کرد بنا به تصمیم ستاد کرونا، آزمون‌ دی‌ماه مدارس به‌صورت غیر حضوری و با توجه ‌به ظرفیت‌های موجود برگزار می‌شود.
تبلیغات

وزیر آموزش و پرورش اعلام کرد که به ‌دلیل مخالفت ستاد ملی مبارزه با کرونا با برگزاری عمومی آزمون‌های دی‌ماه، قرار است امتحانات به‌صورت غیر حضوری برگزار شود. محسن حاجی میرزایی از احتمال برگزاری حضوری برخی امتحانات هنرستان‌ها و پایه‌های اول و دوم ابتدایی خبر داد که نیاز به مجوز ستاد کرونا دارد.

وزیر آموزش و پرورش گفت امتحانات امسال با استفاده از ظرفیت‌های مختلف ایجادشده برگزار می‌شود. او خبر داد که پلتفرم شاد همانند قبل، در ابتدای هر هفته ارتقا می‌یابد و طی ۱۰ روز آینده، ظرفیت‌های جدیدی به همین منظور توسعه داده می‌شوند و با ارتقای کیفیت برگزاری آزمون‌ها، دیگر نیازی به استفاده از پیشنهادهای بیرونی نیست.

حاجی میرزایی در مورد فروش آزمون‌ساز در شبکه‌های اجتماعی و دریافت وجه از معلم‌ها بابت آن توضیح داد: «وقتی وارد زیست‌بوم جدید می‌شویم، اقتضائات خاص خودش را دارد و در این زیست‌بوم فعالان بخش خصوصی تلاش می‌کنند راه‌حل‌هایی را پیشنهاد دهند؛ اما ما در شاد برای آزمون امکانات لازم را پیش‌بینی کرده‌ایم.»

به ‌گفته‌ی وزیر، مدارس اجازه دارند برای حصول اطمینان، از راه‌حل‌های دیگر استفاده کنند؛ اما با رونمایی ظرفیت‌های جدید در شاد، قابلیت‌های ویژه و کاربردی در اختیار معلمان قرار خواهد گرفت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات