امکان جدید کیف‌پول سازمانی اسنپ برای درخواست خودرو کارکنان ازطریق گوشی شخصی

شنبه ۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
اسنپ راهکار «کیف‌پول سازمانی» را به‌تازگی اضافه کرده است تا کارکنان شرکت‌ها بتوانند با گوشی‌شان درخواست سفر بدهند و هزینه را با کیف‌پول سازمانی پرداخت کنند.
تبلیغات

تاکسی اینترنتی اسنپ در جدیدترین به‌روزرسانی پنل سازمانی اپلیکیشنش، خدمات ویژه‌ای برای مشتریان ثابتش در نظر گرفته است. از‌آنجا‌که مدیریت رفت‌و‌آمدهای سازمانی یکی از دغدغه‌های مهم کسب‌و‌کارهای بزرگ‌و‌کوچک است و هزینه‌های زیادی برای بیشتر سازمان‌ها دربر دارد، اسنپ با در‌نظر‌گرفتن استانداردهای جهانی، راهکار کیف‌پول سازمانی‌اش را به سازمان‌ها اختصاص می‌دهد. کارکنان منتخب سازمان‌های مشتری اسنپ می‌توانند برای سفرهای کاری‌شان ازطریق اپلیکیشن درخواست خودرو دهند و هزینه‌ی آن را با موجودی کیف‌پول سازمانی پرداخت کنند.

به‌گزارش اسنپ، تا همین چند سال پیش فقط دو روش برای ترددهای سازمانی امکان‌پذیر بود: ۱. حمل‌و‌نقل درون‌سازمانی (ماشین در‌اختیار)؛ ۲. همکاری با آژانس‌ها. هر‌کدام از این دو روش مشکلات و معایبی داشت و سازمان‌ها نیاز داشتند هم‌زمان تعداد نامحدودی خودرو بگیرند. اسنپ به‌منظور حل این مشکل، پنل سازمانی‌اش را راه‌اندازی کرد تا سازمان‌ها بتوانند با هزینه‌ای بسیار کمتر و هوشمندتر تردد کارمندان خود را مدیریت کنند. سامانه‌ی هوشمند حمل‌و‌نقل اسنپ دو سرویس «پنل سازمانی» و «کیف‌پول سازمانی» را شامل می‌شود که هرکدام قابلیت‌های متفاوتی برای هر سازمان به ارمغان می‌آورند.

پنل سازمانی اسنپ

به‌گفته‌ی اسنپ، پنل سازمانی ساده‌سازی بیشتری برای حمل‌ونقل در‌اختیار سازمان‌ها قرار می‌دهد. با راهکار مذکور، هر سازمان یک پنل روی وب‌سایت اسنپ خواهد داشت که با استفاده از آن می‌تواند درخواست‌های متعدد و هم‌زمان رفت‌وآمد نیروهایش را مدیریت کند. حسین قربانی‌زاده، مدیر توسعه‌ی کسب‌و‌کار شرکت اسنپ می‌گوید: «بسیاری از مشتریان پنل سازمانی ما گزارش کرده‌اند با استفاده از این سرویس، هزینه‌ی حمل‌و‌نقل کارمندانشان بسیار بهینه شده است.»

به‌اعتقاد قربانی‌زاده، مجموع هزینه‌های خرید خودرو، نگه‌داری، تعمیر، بیمه و حقوق فرد استخدام‌شده به‌عنوان راننده با احتساب یک بار سانحه در سال، حتی برای سازمانی که سه تا پنج سفر در روز داشته باشد، بسیار بیشتر از هزینه‌ی استفاده از اسنپ است. تاکنون بیش از شش‌هزار سازمان در پنل سازمانی اسنپ ثبت‌نام کرده‌اند و این پنل بیش از دوهزار کاربر فعال دارد. روزانه بیش از شش‌هزار سفر سازمانی نیز برای مأموریت‌ها و ارسال مرسولات انجام می‌شود.

کیف‌پول سازمانی اسنپ

کیف‌پول سازمانی اسنپ، درخواست سفر کارکنان سازمان‌ها را تسهیل کرده است؛ بدین‌صورت که هر شخص می‌تواند روی گوشی شخصی خود درخواست سفر دهد. امکان مدیریت کاربران و شارژ کیف‌پول برای هر سازمان نیز با استفاده از گزینه‌ی مدیریت کیف‌پول سازمانی در منو پنل سازمانی فراهم است. حسین قربانی‌زاده، مدیر توسعه‌ی کسب‌و‌کار محصول اسنپ، درباره‌ی کیف‌پول سازمانی می‌گوید: «کارکنان یک مجموعه می‌‌توانند حین انجام سفرهای کاری‌شان هزینه‌ی سفر را از کیف‌پول سازمانی‌شان پرداخت کنند و این هزینه مستقیما از کیف‌پول شرکت کسر می‌شود.»

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات