صندوق پژوهش و فناوری نوآفرین پس از ۶ ماه فعالیت رونمایی می‌شود

سه‌شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۰
مطالعه 1 دقیقه
صندوق پژوهش و فناوری نوآفرین ۶ ماه پس از آغاز فعالیت، در یلدای کارآفرینان استارتاپی ۹۹ رونمایی می‌شود.
تبلیغات

صندوق پژوهش و فناوری نوآفرین ۶ ماه است که فعالیت خود را آغاز کرده؛ اما مراسم رونمایی آن به ‌دلیل شیوع ویروس کرونا تاکنون به تعویق افتاد. حال اعضای هیئت مدیره‌ی صندوق، رویداد یلدای کارآفرینان استارتاپی ۹۹ را برای رونمایی انتخاب کرده‌اند.

صندوق پژوهش و فناوری نوآفرین در راستای تقویت اقتصاد دیجیتال و جبران خلأ اکوسیستم تأمین مالی نوآوری در کشور راه‌اندازی شد. این صندوق مکلف است از شرکت‌های فعال در حوزه‌ی فناوری اطلاعات و ارتباطات از جمله حوزه‌های اینترنت اشیاء، گردشگری، فین‌تک، سلامت دیجیتال، بازی، تجارت الکترونیک، هوش مصنوعی، آموزش، سخت‌افزار و نرم‌افزار به‌عنوان سرویس (SAAS) حمایت کند.

صندوق نوآفرین بزرگ‌ترین صندوق پژوهش و فناوری حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات در ایران با سرمایه ۱۰۰ میلیارد تومانی است که از طریق مشارکت اهرمی با دیگر بازیگران و سرمایه‌گذاران اکوسیستم و سهام‌داران خود، تا سقف ۶۰ میلیارد تومان روی هر استارتاپ سرمایه‌گذاری می‌کند.

سهام‌داران صندوق پژوهش و فناوری نوآفرین، سازمان فناوری اطلاعات ایران، شرکت ارتباطات زیرساخت، شرکت مهندسی صنایع یاس ارغوانی (زیرمجموعه بانک ملت)، شرکای سرمایه‌گذاری ویستا (زیرمجموعه ایرانسل) و توسعه کارآفرینی بهمن هستند.

اعضای هیئت مدیره‌ی نوآفرین در رویداد یلدای کارآفرینان استارتاپی کشور ضمن رونمایی از صندوق پژوهش و فناوری، به ارائه‌ی دستاورد‌های صندوق در مدت‌زمان فعالیت آن می‌پردازند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات