دومین نوآوردگاه مرکز نوآوری ایرانسل برگزار شد

دوشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
دومین نوآوردگاه مرکز نوآوری ایرانسل، از ۲۰ تا ۲۲ آذر با حضور ۱۲ تیم استارتاپی برگزار شد.
تبلیغات

نخستین نوآوردگاه (Startup Weekend) مرکز نوآوری ایرانسل، از ۱۶ تا ۱۸ آبان‌ماه ۱۳۹۹، با شرکت ۱۰ تیم استارتاپی برگزار شد. دومین نوآوردگاه مرکز نوآوری ایرانسل نیز از ۲۰ تا ۲۲ آذرماه ۱۳۹۹ در «شتاب‌دهنده کهکشان» واقع در ایستگاه نوآوری شریف برگزار شد. ۱۲ تیم استارتاپیِ شرکت‌کننده که پس از ثبت ‌نام، در ارزیابی اولیه پذیرفته شده بودند، در این مراسم حضور داشتند.

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، در این نوآوردگاه ۱۲ گروه‌های استارتاپی در زمینه‌های خدمات سبک زندگی دیجیتال، ویدیوی درخواستی (VoD)، سلامت دیجیتال، شناسه دیجیتال، خدمات مبتنی بر موقعیت و بازاریابی دیجیتال شرکت کردند و پس از برگزاری کارگاه‌های مختلف، تیم‌های شرکت‌کننده در روز پایانی نوآوردگاه ایده‌ی خود را در حضور داوران ارائه دادند.

تیم‌های برتر رویداد شامل یک تیم در زمینه‌ی سلامت دیجیتال و یک تیم در زمینه‌ی خدمات سبک زندگی دیجیتال به همراه تیم‌های برگزیده‌ی نوآوردگاه اول (شامل سه تیم در زمینه‌ی سلامت دیجیتال، یک تیم در زمینه VoD و یک تیم در زمینه‌ی خدمات سبک زندگی دیجیتال)، در فرآیندهای «پیش‌شتاب‌دهی» شتاب‌دهنده کهکشان پذیرش می‌شوند.

یک تیم در زمینه VoD از استارتاپ‌ویکند نخست، دو تیم در زمینه‌ی خدمات سبک زندگی دیجیتال و یک تیم در زمینه VoD از نوآوردگاه دوم، به‌منظور ورود به فرایندهای سرمایه­‌گذاری به تیم‌های داخلی ایرانسل معرفی شدند. مرکز نوآوری ایرانسل در قالب مجموعه «ایرانسل لبز (Irancell Labs)» و با هدف فرصت‌آفرینی در زمینه‌ی فناوری‌های برتر، به‌منظور خلق ارزش، افزایش رفاه افراد و توسعه‌ی سبک زندگی دیجیتال تشکیل شده است.

ایرانسل لبز از سال گذشته، با هدف تعمیق ارتباط ایرانسل با جامعه‌ی دانشگاهی و کمک به مراکز علمی، استارتاپ‌ها و شرکت‌های فناور و با مأموریت انجام فعالیت‌های تحقیق و توسعه، نوآوری و تجاری‌سازی در زمینه‌ی شبکه‌ی ارتباطات و فناوری اطلاعات و کسب‌وکارهای پیرامونی با کمک مراکز علمی و پژوهشی داخل و خارج از کشور اعم از دانشگاه‌ها، شرکت‌های دانش‌بنیان، استارتاپ‌ها و شرکت‌های فناور، با هدف تأمین نیازمندی‌های بازار ICT تأسیس شد.

چشم‌انداز ایرانسل لبز، پیش‌گام بودن در توسعه‌ی منابع انسانی و زیرساخت‌های تحقیقاتی اقتصاد دانش‌بنیان در حوزه‌ی ارتباطات و فناوری اطلاعات و دستیابی به جایگاه برترین شرکت ملی در زمینه‌ی خلق محصولات و خدمات این حوزه است و بخش‌های اصلی آن شامل «تحقیق و توسعه»، «مرکز نوآوری ایرانسل» و «آکادمی ایرانسل» هستند. تیم‌های استارتاپی می‌توانند برای اطلاعات بیشتر و مطالعه‌ی زمینه‌های مورد حمایت، به بخش «مرکز نوآوری ایرانسل» در وب‌سایت ایرانسل لبز مراجعه کنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات