رویداد تبلیغات در بازار ۴ دی برگزار می‌شود

شنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
بازار با هدف تشریح ویژگی‌ها و امکانات خود در بخش تبلیغات برای توسعه‌دهندگان و کسب‌و‌کارها، روز چهارم دی‌ماه رویداد تبلیغات در بازار را برگزار می‌کند.
تبلیغات

بازار در نظر دارد در تاریخ ۴ دی‌ماه، رویدادی با عنوان «تبلیغات در بازار» برگزار کند که طی آن ابزار جدید تبلیغاتی با عنوان «تبلیغات در گشت‌وگذار» رونمایی خواهد شد. ضمنا طی این رویداد پیشرفت صورت‌گرفته در دو ابزار تبلیغات در جست‌وجو و تبلیغات در ویدیوی بازار تشریح خواهد شد. بازار از همه فعالان حوزه تبلیغات و بازاریابی برای ثبت نام در این رویداد دعوت می‌کند.

عباس اسپید، مدیر توسعه‌ی کسب‌و‌کار بازار، اظهار امیدواری می‌کند که در رویداد پیش ‌رو توسعه‌دهندگان و کسب‌وکارها به‌عنوان شرکای تجاری از امکانات جدید تبلیغات در جست‌وجو و همچنین تبلیغات در بخش ویدئو بازار باخبر شوند و از طرف دیگر با امکان جدید تبلیغات در گشت‌و‌گذار بازار آشنایی پیدا کنند. 

عبدالناصر اهل‌ایرف، مدیر محصول تبلیغات ویدئو، در مورد بخش ویدئو و تبلیغات در ویدئو بازار می‌گوید: «توسعه بخش ویدئو مسیر دوساله‌ای با ارائه محتوای با‌کیفیت و به‌روز و فاخر پیموده است و حالا کاربران بی‌شماری جذب شده‌اند که توسعه‌دهندگان و مدیران کسب‌وکارها می‌توانند از طریق بخش محصول تبلیغات ویدئو، محصولات خودشان را به آن‌ها معرفی کنند.» 

اهل‌ایرف ارزش موجود در این بخش را در شیوه‌ی پیاده‌سازی آن می‌داند و می‌افزاید: «در بخش تبلیغات ویدئو بازار سرویس‌گیرندگان می‌توانند هدف‌گذاری بر اساس کاربر، محتوا و رفتار کاربر داشته باشند. ما در بازار در تلاشیم تا بر اساس تکنولوژی‌ها و تحلیل داده، امکان افزایش کیفیت و اثرگذاری تبلیغات به استفاده‌کنندگان بدهیم.»

«تبلیغات در بازار دومین رویدادی است که در مورد امکانات تبلیغات در بازار برگزار می‌شود. برای ثبت نام در این رویداد می‌توانید از طریق این لینک اقدام کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات