زومیت توسعه‌دهنده‌ی بک‌اند و فرانت‌اند استخدام می‌کند

سه‌شنبه ۲۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۵
مطالعه 2 دقیقه
زومیت در فرصت‌های شغلی توسعه‌دهنده‌ی ارشد فرانت‌اند و بک‌اند استخدام می‌کند.
تبلیغات

زومیت ماهانه از بیش از ۸٫۵ میلیون بازدیدکننده میزبانی می‌کند و محبوب‌ترین وب‌سایت کشور در حوزه‌ی فناوری کشور به‌شمار می‌آید. ما در زومیت تلاش می‌کنیم با تولید محتوای باکیفیت، مخاطبان و همراهان‌مان را با تازه‌ترین دستاوردها در زمینه‌های فناوری، علمی و خودرو آشنا کنیم و تجربه‌ی حاصل از کار با گجت‌های گوناگون را نیز با آن‌ها به‌اشتراک بگذاریم. 

ما در زومیت به‌دنبال افزودن توسعه‌دهنده‌ی بک‌اند و توسعه‌دهنده‌ی ارشد فرانت‌اند برای توسعه‌ی کدهای فعلی‌مان هستیم. زومیت علاوه‌بر مجله‌ی اینترنتی پربازدید، سرویس‌های متنوعی را نیز در اختیار کاربران قرار می‌دهند که هرکدام چندین میلیون مخاطب دارند. در همین راستا اعضای تیم فنی زومیت باید توانایی کار تیمی و انجام پروژه‌های بزرگ را داشته باشند.

برای مشاهده‌ی شرح موقعیت شغلی و همچنین ارسال رزومه، روی کلید مربوط به هر موقعیت شغلی کلیک کنید:

زومیت پربازدیدترین رسانه فناوری کشور است که فعالیت خود را از سال ۱۳۸۹ آغاز کرده است. طی بیش از یک دهه‌ی گذشته همواره مسیری روبه رشد را طی کرده است و امروز با داشتن بیش از ۵۰ میلیون بازدید که ماحصل ۸.۵ میلیون بازیدکننده است، رسالت خود را در برای تولید محتوای غنی در زمینه‌ی فناوری، مهندسی، علمی و خودرو با رعایت اصل بی‌طرفی و ایفای نقش پل ارتباطی بین کاربران و صدها فروشگاه اینترنتی محصولات الکترونیکی ایفا می‌کند.

لانژ دفتر زومیت
صندلی ماساژ در دفتر زومیت
اتاق جلسات دفتر زومیت
کارکنان زومیت در حال بازی
ورودی دفتر زومیت
دفتر زومیت
اتاق مکالمه تلفنی دفتر زومیت
سالن اصلی دفتر زومیت

گستره‌‌ی تیم زومیت به‌ وسعت ایران است و همین موضوع را باید یکی از دلایل موفقیت کار تیمی در زومیت دانست. ارتباط برمبنای تعامل و گفتمان، دوری از تصمیمات فردی و استفاده از خرد جمعی در کنار درک متقابل برای افزایش هرچه بیشتر بهره‌روی باعث شده تا اعضای تیم زومیت، چه نیروهای ثابت دفتری، چه نیروهای دورکار به‌راحتی در کنار هم برای یک هدف مشترک فعالیت کنند؛ البته تنها هدف زومیت، پیش‌بُرد کارها و امور روزانه نیست، در زومیت می‌توان به یادگیری مفاهیم جدید نیز پرداخت. آموزش و یادگیری در زومیت اهمیت بسیاری دارد؛ به‌طوری که پیشرفت و آینده‌ی کاری اعضای تیم در گرو یادگیری و به‌کارگیری مهارت‌های تازه است. اعضای تیم زومیت با پشتکار فراوان و به‌کارگیری ایده‌های نوآورانه، همواره به‌دنبال اعتلای هرچه بیشتر مجموعه هستند.

برای مشاهده شرایط شغلی و ارسال رزومه، به تناسب موقعیت شغلی مورد نظر، روی لینک مورد نظر کلیک کنید. 

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات