ایرانسل هدایایی را به‌مناسبت روز دانشجو در نظر گرفت

یک‌شنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
ایرانسل به مناسبت روز دانشجو، پیشنهادهای ویژه‌ای را به‌منظور دریافت خدمات دیجیتالی خود در نظر گرفته است.
تبلیغات

ایرانسل در روز دانشجو، پیشنهادهای ویژه‌ای برای دریافت خدمات دیجیتالی خود درنظر گرفته که شامل بسته‌ اینترنت مقرون‌به‌صرفه، بسته تخفیفی دانا پلاس، بسته‌های متنوع اپلیکیشن پیشواز، اپلیکیشن بازی‌های موبایلی بازیک و اینترنت هدیه روی اپلیکیشن ابرتو می‌شود.

بسته اینترنت مقرون‌به‌صرفه

بسته‌ی مقرون‌به‌صرفه‌ی سه گیگابایتی ویژه روز دانشجو با قیمت ۱۲ هزار تومان، از بامداد یکشنبه ۱۶ آذر، تا شامگاه شنبه ۲۲ آذر ماه و ازطریق مراجعه به بخش «پیشنهادها» در اپلیکیشن «ایرانسل من» قابل تهیه و استفاده است. مهلت استفاده از این بسته نیز، تا پایان روز شنبه ۲۲ آذرماه خواهد بود.

تخفیف ویژه برگزاری کلاس آنلاین

یکی از هدایای ایرانسل در روز دانشجو شامل ۳۰ درصد تخفیف برای برگزاری کلاس آنلاین روی پلتفرم آموزش آنلاین دانا پلاس می‌شود. مهلت فعال‌سازی این بسته تا ۲۱ آذر ماه ۱۳۹۹ است.

«دانا پلاس» ایرانسل، یکی از پلتفرم‌های اصلی شبکه‌ی دانا، زیرساخت اختصاصی آموزش هوشمند کشور، برای آموزش آنلاین و برگزاری نشست‌های مجازی و وبینار است. ایرانسل این پلتفرم را ۱۴ مهرماه سال جاری به‌منظور کمک به تحقق عدالت ارتباطی و آموزشی ارائه کرد.

تخفیف ویژه اپلیکیشن‌های آهنگ پیشواز، بازیک و ابرتو

کاربران اپلیکیشن آهنگ پیشواز ایرانسل می‌توانند بسته عضویت سه‌ماهه‌ی اپلیکیشن آهنگ پیشواز را با تخفیف ۱۹ درصدی خریداری کرده و با فعال‌سازی آن، صدای خود یا بخشی از آهنگ محبوب‌شان را به‌عنوان آهنگ پیشواز انتخاب کنند. بسته‌های ۶ ماهه و یک ساله‌ی اپلیکیشن آهنگ پیشواز ایرانسل، به ترتیب ۲۸ و ۳۷ درصد تخفیف دارند.

کاربران اپلیکیشن بازی‌های موبایلی بازیک نیز می‌توانند بسته‌های عضویت در این اپلیکیشن را با تخفیف ویژه تهیه و بازی‌های محبوب خود را با اینترنت رایگان ایرانسل دریافت کنند. بسته‌ی عضویت یک ماهه‌ی بازیک، با ۴۰ درصد تخفیفِ ویژه و بسته‌ی عضویت سه‌ماهه‌ی آن با ۵۰ درصد تخفیف ارائه شده است.

به‌علاوه، کاربران «ابرتو»، اپلیکیشن ذخیره‌سازی ابری ایرانسل هم می‌توانند به‌مناسبت روز دانشجو یک گیگابایت اینترنت هدیه دریافت ‌کنند. این هدیه، با نصب و استفاده از ابرتو، با اعتبار یک روز برای کاربران فعال می‌شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات