پنجمین دوره مسابقات برنامه‌نویسی کدکاپ از ۳۰ آبان تا ۲۸ آذر برگزار می‌شود

دوشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
پنجمین دوره‌ی کدکاپ، اولین مسابقه‌‌ برنامه‌نویسی کشور و منطقه که هرساله در دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‌شود، از انتهای آبان‌ماه آغاز خواهد شد.
تبلیغات

کدکاپ، اولین مسابقه‌ی‌‌ برنامه‌نویسی در سطح کشور و منطقه است که هرساله در دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‌شود. رقابت کدکاپ ده‌ها زبان برنامه‌نویسی و تکنولوژی پرکاربرد را در‌ بر می‌گیرد. تا به‌حال چهار دوره از مسابقات کدکاپ با شرکت بیش از ۷ هزار دانشجو، دانش‌آموز و برنامه‌نویس آزاد برگزار شده است. برگزارکنندگان مسابقات کدکاپ جامعه توسعه‌دهندگان ایران (Quera) و مرکز نوآوری شریف هستند.

تمام مراحل مسابقه کدکاپ امسال، از ثبت‌نام گرفته تا شرکت در مسابقات و اعلام نتایج، به‌صورت آنلاین در Quera برگزار می‌شود. پنجمین دوره‌ی مسابقات کدکاپ از ۳۰ آبان تا ۲۸ آذر ۹۹ برگزار می‌شود و تنها شامل مسابقات برخط است. امسال و با توجه ‌به شرایط شیوع کرونا، بخش حضوری کدکاپ حذف شده است.

حامی دوره‌ی پنجم مسابقات ویستا، سامانه آسا است و جوایز آن ۵۰ میلیون تومان خواهد بود. به گزارش روابط عمومی کدکاپ، برنامه‌نویسان در هر سطحی از دانش فنی و تجربه‌‌ کاری می‌توانند در این سلسله مسابقات شرکت کنند و علاوه بر محک ‌زدن مهارت‌های برنامه‌نویسی خود و رقابت با سایر برنامه‌نویسان کشور، فرصت کار در بهترین شرکت‌های کشور پیدا کنند.

داوری و نمره‌دهی کدها در مسابقه، بر عهده‌ی Quera Test Engine (سامانه‌ی خودکار داوری پروژه) است که برای اولین ‌بار در ایران، داوری خودکار پروژه‌های برنامه‌نویسی در تکنولوژی‌های روز دنیا را انجام می‌دهد و با توجه ‌به سرعت بالای نمره‌دهی آن، فرصت رفع خطای کد شرکت‌کننده‌ها وجود دارد. کدکاپ امسال در بخش‌های الگوریتم، PHP/Laravel ،Python/Django ،Front-End/React ،Data Science و الگوریتمی برگزار می‌شود.

جزئیات جوایز اهدایی مسابقه را می‌توانید در وب‌سایت کدکاپ مشاهده کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات