نسخه جدید اپلیکیشن «شاتل موبایل من» منتشر شد

دوشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۴
مطالعه 2 دقیقه
شاتل‌موبایل نسخه‌ی جدیدی از اپلیکیشن خود را منتشر کرده که قابلیت‌های جدیدی را دراختیار کاربران و مشترکان شاتل‌موبایل قرار می‌دهد.
تبلیغات

شاتل‌موبایل نسخه‌ی جدید اپلیکیشن خود را منتشر کرده که کاربران همچون گذشته می‌توانند ازطریق آن اعتبار حساب، بسته‌ها و خدمات سیم‌کارت هوشمند خود را مدیریت کنند. البته نسخه‌ی جدید این اپلیکیشن با قابلیت‌های جدیدتری منتشر شده است. 

از جمله‌ی ویژگی‌های جدید اپلیکیشن شاتل‌موبایل می‌توان به مشاهده میزان اعتبار باقیمانده، خرید شارژ و بسته، فعال یا غیرفعال کردن خدمات و سرویس‌های موجود روی سیم‌کارت اشاره کرد. در نسخه‌ی جدید اپلیکیشن شاتل موبایل، ویژگی‌هایی جدیدی نظیر «پیشنهاد شگفت‌انگیز روز» برای خرید بسته‌های با تخفیف ویژه، عرضه «پیشنهاد‌ها شخصی»، اضافه‌شدن ویژگی «دعوت از دوستان»، اضافه‌شدن بخش «خدمات ویژه» به‌منظور استفاده متمرکز از سرویس‌های غیرمخابراتی، آموزشی و سرگرمی تدارک دیده شده برای مشترکان شاتل موبایل، بهبود عملکرد پایش بسته، بهبود عملکرد برنامه و تجربه کاربری اضافه شده است.

در نسخه جدید تلاش شده تا کاربر، تجربه بهتری در استفاده از اپلیکیشن داشته باشد و بر این اساس، کارکرد آن نسبت به گذشته روان‌تر شود. همچنین همه‌چیز به آسانی دراختیار کاربر قرار گرفته و خرید شارژ یا بسته، کنترل مانده موجودی یا بسته و فعال و غیرفعال‌سازی خدمات مختلف، تنها با چند اشاره امکان‌پذیر است.

تغییر آنلاین وضعیت و مسدودی سیم‌کارت، مدیریت جزء‌به‌جزء خدمات مخابراتی، ثبت درخواست پشتیبانی، تماس صوتی یا چت با کارشناسان مرکز تماس شبانه‌روزی، پاسخ به سوالات متداول، نقشه مناطق تحت پوشش و تست سرعت از جمله دیگر امکانات اپلیکیشن کنترل حساب سیم‌کارت‌های شاتل موبایل است.

علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این اپراتور، انتخاب شماره و خرید سیم‌کارت با پیش‌شماره ۰۹۹۸ و کد یک، می‌توانند به وب‌سایت این اپراتور مراجعه کنند یا ازطریق شماره ۰۹۹۸۱۰۰۰۰۰۰ و به‌صورت ۲۴ ساعته با کارشناسان فروش شاتل موبایل در ارتباط باشند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات