استفاده از سامانه شاد در بستر شاتل موبایل رایگان شد

شنبه ۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
شاتل‌موبایل ترافیک مورداستفاده‌ی دانش‌آموزان و معلمان از شبکه‌ی شاد را برای کاربرانش رایگان اعلام کرد.
تبلیغات

با آغاز سال تحصیلی جدید و تداوم همه‌گیری کرونا، اغلب مدارس کشور فعالیت خود را به‌شکل غیرحضوری و با استفاده از شبکه‌ی شاد آغاز کرده‌اند. شاتل موبایل علاوه‌بر دومین دوره‌ی اعطای بسته‌ی اینترنت سه‌ماهه به معلمان، استفاده از اپلیکیشن تعاملی شاد را هم برای تمامی مشترکان سیم‌کارت‌های خود رایگان کرده است؛ ازاین‌رو، دسترسی به اپلیکیشن شبکه‌ی تعاملی شاد با استفاده از اینترنت سیم‌کارت‌های شاتل موبایل کاملا رایگان است و هیچ ترافیکی در استفاده از این سامانه برای مشترکان محاسبه نمی‌شود.

شاد بزرگ‌ترین اپلیکیشن تعاملی کشور است که برای وزارت آموزش‌وپرورش پیاده‌سازی شده و براساس اعلام متولیان این شبکه‌ی تعاملی، درحال‌حاضر با گذشت پنج ماه از شروع این پروژه‌ی ملی، بیش از ۱۴ میلیون کاربر در این زیست‌بوم دیجیتال فعال هستند.

با‌توجه‌به پوشش سراسری 3G و 4G/LTE سیم‌کارت‌های شاتل موبایل و قابلیت انحصاری «سیم‌کارت هوشمند» این اپراتور که با تحلیل مداوم شبکه و آنتن موجود در موقعیت جغرافیایی مشترک همیشه به‌طور خودکار بهترین شبکه‌ی موجود در منطقه‌ی حضور مشترکان را برای آنان انتخاب و فعال می‌کند، معلمان و دانش‌آموزان سراسر کشور می‌توانند از اینترنت پرسرعت سیم‌کارت‌های این اپراتور استفاده کنند و به سامانه‌های آموزشی دسترسی داشته باشند.

شاتل موبایل در حالی ترافیک اپلیکیشن شاد را رایگان‌ کرده است که این اپراتور پیش‌ازاین نیز اقدامات گوناگونی درزمینه‌ی خدمات غیرحضوری و تسهیل ارتباطات در شرایط همه‌گیری ویروس کرونا انجام داده بود؛ ازجمله فعال‌سازی دو نوبت بسته سه‌ماهه‌ی اینترنت برای معلمان، توسعه‌ی زیرساخت ثبت‌نام اینترنتی و تلفنی سیم‌کارت برای حفظ سلامت افراد و جلوگیری از حضور متقاضیان در مراکز تجمع که ضمن تسهیل فروش غیرحضوری، امکان ثبت‌نام و احراز هویت و تحویل رایگان سیم‌کارت هوشمند شاتل موبایل مقابل در منزل را بیش‌ازپیش گسترش داده، عرضه‌ی سیم‌کارت سازمانی ویژه‌ی دورکاری با قابلیت ایجاد سریع و مقرون‌به‌صرفه‌ی کانال ارتباطی امن و اختصاصی برمبنای راهکار APN-VPN شاتل موبایل به‌همراه قابلیت عرضه‌ی IP معتبر و یکتا روی سیم‌کارت به سازمان‌ها و شرکت‌ها.

شاتل موبایل در ماه‌های اخیر که با شیوع ویروس کرونا همراه بوده، اقدامات دیگری نیز درزمینه‌ی ارائه‌ی خدمات به کاربران انجام داده که از‌جمله‌ی آن‌ها باید به رایگان‌کردن تماس‌های خروجی به سامانه‌ی غربالگری ۱۹۰ اشاره کرد. 

علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره‌ی شبکه‌ی تلفن‌همراه شاتل موبایل می‌توانند به وب‌سایت www.shatelmobile.ir مراجعه کنند یا ازطریق شماره‌ی ۰۹۹۸۱۰۰۰۰۰۰ به‌صورت ۲۴ ساعته با کارشناسان فروش شاتل موبایل در ارتباط باشند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات