شاتل موبایل ۲۰ گیگابایت اینترنت به معلمان هدیه داد

دوشنبه ۲۴ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
شاتل‌موبایل با هدف پاس‌داشت زحمات معلمان برای تدریس غیرحضوری در شرایط آموزش از راه دور به‌علت شیوع ویروس کرونا در سال تحصیلی جدید، ۲۰ گیگابایت اینترنت همراه‌ سه‌ماهه به سیم‌کارت آنان هدیه داد.
تبلیغات

باتوجه‌به ضرورت پیشگیری از شیوع بیماری کرونا و فعالیت غیرحضوری مدارس، شاتل‌موبایل با هدف ایجاد سهولت در ارائه‌ی محتواهای آموزشی و قدردانی از معلمان عزیز کشورمان که در وضعیت فعلی و به‌علت شیوع بیماری، متحمل زحمات مضاعفی شده‌اند، بسته‌ی اینترنتی سه‌ماهه‌ی هدیه با حجم ۲۰ گیگابایت به این قشر تلاشگر اختصاص داده است.

این بسته‌ی هدیه درادامه‌ی اقدامات قبلی شاتل‌موبایل برای پیشگیری از شیوع بیماری و تسهیل ارتباطات در زمان همه‌گیری ویروس کرونا برای معلمان در نظر گرفته شده است. ازجمله این اقدامات می‌توان به فراهم‌کردن امکان خرید سیم‌کارت و ثبت‌نام به‌صورت غیرحضوری، افزایش پهنای باند اینترنت، حمایت از کمپین خیریه‌ی مهربانه برای تهیه‌ی اقلام بهداشتی برای گروه‌های آسیب‌پذیر، بسته‌ی اینترنت هدیه برای معلمان در سال تحصیلی گذشته اشاره کرد.

این بسته‌ی هدیه به‌صورت خودکار و بدون نیاز به هیچ‌گونه اقدام خاصی فعال شده است. تمامی معلمان شاتل‌موبایلی که وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به این اپراتور معرفی کرده است، می‌توانند از این بسته‌ی هدیه استفاده کنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات