مدرسه فیلیمو، تازه‌ترین محصول صباایده، آماده ورود به بازار شد

شنبه ۲۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۵
مطالعه 2 دقیقه
تازه‌ترین محصول «صباایده» با نام مدرسه‌ی فیلیمو با آغاز سال تحصیلی و به‌منظور تحقق عدالت آموزشی به بازار وارد می‌شود.
تبلیغات

فیلیمو، سرویس آنلاین تماشای فیلم و سریال، در اقدامی جدید تصمیم گرفته است فعالیت خود را به‌عنوان پلتفرم VOD آموزشی آغاز کند. روابط‌عمومی فیلیمو گزارش می‌دهد که محصول جدید «صباایده» با نام مدرسه‌ی فیلیمو از پاییز و با شروع سال تحصیلی آغاز به کار می‌کند. در مدرسه‌ی فیلیمو، پایه‌های تحصیلی اول تا نُهم منطبق با سرفصل‌های کتب درسی تدریس خواهد شد.

در این پلتفرم، رویکرد آموزشی تحول‌ و کیفی‌سازی آموزش خواهد بود. دروس مقاطع دبستان ۱ و ۲ و متوسطه ۱ به‌صورت کاملا «پوشا» در قالب ویدئوهای جذاب و مشتمل بر نمایش، آزمایش، بازی و انواع ویدئوگرافی‌ها ارائه می‌‏‌شود و هیچ‌کدام از مباحث کتاب‌‏های درسی از قلم نخواهد افتاد. فیلیمو می‌گوید این مدرسه مبتنی‌بر اصول لذت یادگیری و عدالت آموزشی است.

در مدرسه‌ی فیلیمو، با مشورت متخصصان خلاق و زبده در حوزه‌ی تعلیم و تربیت، بیش از ۱۵۰ معلم و دبیر و استاد با شیوه‌های آموزش خلاق به سرپرستی علی عبدالعالی، دانشیار دانشگاه علم و صنعت، پژوهشگر و ایده‌پرداز آموزش‌های نوین، تولید و برنامه‌سازی ویدئو‏های آموزشی را برعهده دارند. همچنین، دبیران و استادان و کارشناسان مدرسه با روش «سرگرم‌آموزی» برای تولید و ارائه‌ی محتوای آموزشی جذاب و مهیج و تأثیرگذار تلاش می‌کنند.

معلمان و استادان مدرسه‌ی فیلیمو در بیش از ۲۰ بخش علمی و مهارتی مانند ادبیات، فیزیک، شیمی، زیست‌شناسی، تاریخ، جغرافی، اجتماعی، ریاضیات، هندسه، دینی، مفاهیم قرآن، عربی، زبان انگلیسی، مهارت، هنر و خلاقیت، ورزش و سلامت و گیمیفیکیشن به فعالیت مشغول هستند.

مدرسه‌ی فیلیمو هدف خود را لذت یادگیری و ایجاد فرصت تحصیلی برابر و تحقق عدالت آموزشی عنوان می‌کند. این مدرسه با بهره‌گیری از روش‌های خلاقانه و مهارت‌محور و رویکرد نوین برنامه‌سازی آموزشی از‌جمله بهره‌گیری از چهره‌ها و هنرمندان برای تولید برنامه‌ی آموزشی آغاز به کار خواهد کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات