شاتل موبایل سه ساله شد

پنج‌شنبه ۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۷
مطالعه 1 دقیقه
شاتل موبایل به‌عنوان اولین و تنهاترین اپراتور موبایل مجازی در کشور، ۱۱ شهریورماه، سومین سال فعالیت خود را جشن می‌گیرد.
تبلیغات

شاتل موبایل به‌مناسبت سومین سال فعالیت خود، به مشترکانش هدیه می‌دهد. شاتل موبایل به‌عنوان یک اپراتور مجازی در کشور فعالیت می‌کند. البته باید به این نکته اشاره کرد که شاتل موبایل با وجود قرار گرفتن در دسته‌ی اپراتور‌های مجازی یا Full MVNO، هسته‌ی شبکه‌ی مستقلی را دراختیار دارد. شاتل موبایل طی سه سال فعالیت خود، خدمات مختلفی را به کاربرانش ارائه کرده که ازجمله‌ی این خدمات می‌توان به مکالمه و پیامک درکنار ارتباط اینترنتی مبتنی بر تکنولوژی 3G و 4G/LTE اشاره کرد. 

از جمله‌ی شاخص‌ترین خدمات ارائه‌شده از سوی شاتل‌ موبایل باید به رونمایی از سیم‌کارت هوشمند توسط این اپراتور اشاره کرد. تکنولوژی سیم‌کارت هوشمند شاتل موبایل، این امکان را فراهم کرده تا آنتن‌های موجود در محدوده‌ی جغرافیایی کاربر به‌صورت مداوم تحلیل شده و بهترین ارتباط با پوشش باکیفیت دراختیار کاربری که از سیم‌کارت هوشمند استفاده می‌کند، قرار گیرد. 

همان‌طور که اشاره کردیم، شاتل موبایل در نظر دارد تا به‌مناسبت سه سالگی خود، به کاربرانش هدیه بدهد. براساس اطلاعات ارائه شده، مشترکانی که از ۵ تا ۱۰ شهریورماه ۹۹ اقدام به خرید هر میزان شارژ یا بسته کنند، ۱۱ شهریورماه بسته‌ی هدیه‌ای شامل ۳۰ دقیقه مکالمه خارج از شبکه دریافت خواهند کرد. 

علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص شبکه تلفن همراه شاتل موبایل، به وب‌سایت شاتل‌موبایل مراجعه کنند یا ازطریق شماره ۰۹۹۸۱۰۰۰۰۰۰ به‌صورت ۲۴ ساعته با کارشناسان شاتل موبایل در ارتباط باشند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات