مدیرعامل پیشین سداد به تپ ‌سی پیوست

یک‌شنبه ۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
با اضافه‌شدن مدیرعامل پیشین شرکت پرداخت الکترونیک سداد به تیم تپ‌سی، به‌نظر می‌رسد که این شرکت درخواست هوشمند تاکسی در اندیشه‌ی ورود به حوزه‌های جدید و توسعه‌ی محصولات نوین است.
تبلیغات

محمدمهدی صادق پس از ترک سمت مدیرعاملی در شرکت پرداخت الکترونیک سداد به تیم موسسان تپ‌سی پیوست. صادق که ۶ سال در شرکت پرداخت الکترونیک سداد مشغول به فعالیت بود، از این پس به‌عنوان مدیر ارشد فناوری در شرکت درخواست تاکسی اینترنتی تپ‌سی نقشی کلیدی خواهد داشت.

میلاد منشی‌پور، مدیرعامل تپ‌سی، اعلام کرده که برنامه‌های رشد شرکت پس از بهبود تجربه‌ی درخواست تاکسی، تبدیل شدن به پلتفرمی برای ایجاد و مدیریت کسب‌وکارهای جدید، چه مرتبط و چه غیرمرتبط با حوزه‌ی فعلی است. به گزارش روابط عمومی تپ‌سی، تپ‌سی برای همین منظور درحال توسعه‌ی زیرساخت‌های مالی، مدیریتی و عملیاتی شرکت است.

منشی‌پور: تپسی به پلتفرمی فراتر از درخواست تاکسی تبدیل می‌شود

به‌گفته منشی‌پور، ورود به بورس و اضافه‌شدن ظرفیت‌های جدید مدیریتی درکنار تیم فعلی در همین راستا درحال انجام است و مدیرعامل پیشین سداد نیز به همین منظور به تیم مدیریتی تپ‌سی اضافه شده است.

او قرار است ظرفیت‌های فنی لازم برای توسعه و بزرگ‌شدن مقیاس فعالیت‌های تپسی را مهیا کند. مهدی صادق، مدیری خوش‌فکر با دانش فنی بالا است و حضور او در تیم مدیریتی تپسی می‌تواند سرعت رشد شرکت را افزایش دهد.

به‌گفته‌ی مدیرعامل تپ‌سی، حمید مهینی نیز که پیش‌تر به‌عنوان مدیر ارشد فناوری تیم تپ‌سی مشغول به کار بود، اکنون هدایت بخش هوش مصنوعی و علم داده‌ی شرکت را به عهده خواهد گرفت.

مدیر عامل سداد در تیم مدیریتی تپسی

مهدی صادق، محصول تپسی را جزو پیچیده‌ترین و هوشمندترین محصولات نرم‌افزاری توسعه داده‌شده در داخل کشور می‌داند و می‌گوید تیم فنی تپسی نیز از نظر دانش و تکنولوژهای مورد استفاده، از بهترین و جوان‌ترین تیم‌های فنی موجود در حوزه تکنولوژی کشور است. ازجمله مهم‌ترین مأموریت‌های وی در تپ‌سی می‌توان به عمق‌دادن به محصول فعلی شرکت، ایجاد زیرساخت‌های لازم و یکپارچه برای ورود به حوزه‌های جدید و توسعه‌ی محصولات و سرویس‌های جدید اشاره کرد.

محمدمهدی صادق که مدرک لیسانس و فوق لیسانس خود را در رشته مهندسی کامپیوتر از دانشگاه شریف دریافت کرده، بلافاصله پس از تحصیل، به‌مدت ۱۵ سال در حوزه‌های فنی و مدیریتی مشغول‌به‌کار شده است. به‌اعتقاد او، ازجمله جذابیت‌های اکوسیستم استارتاپی کشور، پتانسیل بالای رشد و نیاز فزاینده‌ی جامعه به دریافت سرویس‌های متنوع از کسب‌وکارهای اینترنتی است. صادق، انگیزه‌ی اصلی برای ملحق‌شدن به تیم تپسی را نیز پتانسیل بسیار بالای این مجموعه برای رشد عنوان می‌کند که با ورود به بورس، سرعت بیشتری خواهد گرفت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات