پخش هر برنامه‌ای در رسانه‌های صوت و تصویر مجازی به مجوز ساترا نیاز دارد

یک‌شنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
ساخت مجموعه‌های ترکیبی و تلویزیونی فقط منوط به دریافت مجوز از سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر است.
تبلیغات

با اعلام خبر صادرشدن مجوز سازمان سینمایی برای ساخت مجموعه‌ی ترکیبی «هم‌رفیق» به‌کارگردانی شهاب حسینی، سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر به این موضوع واکنش نشان داد.

به‌گزارش زومیت، مجموعه‌ی ترکیبی به فرمتی از برنامه‌های گفت‌وگومحور اشاره می‌کند که به‌تازگی مانند برنامه‌های دیگری در رسانه‌های تصویری فضای مجازی کشور درحال رونق‌گرفتن هستند. بااین‌حال به‌گفته‌ی روابط‌عمومی سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر، همان‌گونه که پیش‌تر نیز به‌روشنی دراین‌باره اطلاع‌رسانی شده بود، در رسانه‌های حوزه‌ی صورت و تصویر همچون VODها، تنها برنامه‌هایی می‌توانند پخش شوند که مجوز ساترا را داشته باشند.

ساترا با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرده که پخش هر برنامه‌ای در رسانه‌های صوت و تصویر در فضای مجازی منوط به اخذ مجوز است و فقدان این مجوز از انتشار هر برنامه‌ای در پلتفرم‌های صوت و تصویر کشور مانع خواهد شد. اطلاعیه‌ی کامل ساترا را درادامه مشاهده می‌کنید:

در پی انتشار خبری درباره‌ی صدور مجوز یک برنامه‌ی ترکیبی توسط سازمان سینمایی، به‌‌اطلاع می‌رساند ساترا ضمن استقبال از تولید محتواهای ایرانی و ورود شخصیت‌های هنری برجسته که قطعا به غنای محتوایی خواهد افزود، اعلام می‌کند همان‌گونه که پیش‌از‌این بیان شده است، مسئولیت صدور مجوز برنامه‌های ترکیبی و تولیدات تلویزیونی برای انتشار در رسانه‌های صوت و تصویر، تنها در صلاحیت این سازمان است؛ لذا بدیهی است پخش هرکدام از این برنامه‌ها در رسانه‌های صوت و تصویر در فضای مجازی، منوط به اخذ مجوز اشاره‌شده بوده و فقدان این مجوز مانع از انتشار در پلتفرم‌های صوت و تصویر کشور خواهد شد.
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات