الکامپ ۲۶ انتهای سال ۹۹ برگزار می‌شود

شنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۲
مطالعه 1 دقیقه
ستاد اجرایی الکامپ ۲۶ اعلام کرد به‌دلیل اوج‌گیری مجدد ویروس کرونا در کشور، برگزاری نمایشگاه به ماه‌های انتهایی سال موکول می‌شود.
تبلیغات

برگزاری الکامپ ۲۶ که از تیرماه به ۲۸ تا ۳۱ شهریورماه موکول شده بود، بار دیگر به‌دلیل شیوع کرونا به تعویق افتاد.

ستاد اجرایی الکامپ گزارش داد که به‌دلیل نگرانی درمورد به‌خطرافتادن سلامتی شرکت‌کنندگان و بازدیدکنندگان با اوج‌گیری دوباره‌ی کرونا، برگزاری نمایشگاه به ماه‌های پایانی سال موکول می‌شود. بیش از ۷۰۰ شرکت برای برگزاری نمایشگاه الکامپ سال ۹۹ ثبت نام کرده بودند.

در بیانیه‌ی ستاد اجرایی الکامپ ۲۶ آمده: «ستاد اجرایی الکامپ۲۶ ضمن سپاس از استقبال دلگرم‌کننده‌ی شرکت‌ها، استارتاپ‌ها و سازمان‌های دولتی که منجر به پیش‌ثبت‌نامی بی‌سابقه برای بیش از ۳۰ هزار متربع فضای نمایشگاهی و ۷۰۰ شرکت‌کننده شد، اعلام می‌کند باتوجه‌به شیوع مجدد ویروس کرونا و نگرانی‌هایی که در مورد به خطر افتادن سلامت شرکت‌کنندگان و بازدیدکنندگان وجود دارد تاریخ برگزاری نمایشگاه الکامپ به ماه‌های پایانی سال جاری موکول می‌شود.

تصمیم به تعویق نمایشگاه درراستای رعایت کلیه‌ی پروتکل‌های بهداشتی و توصیه‌های ستاد عملیات مدیریت بیماری کرونا و طی فرآیندی مشترک با شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی گرفته شده و تیم برگزاری بزرگ‌ترین گردهمایی فناوری اطلاعات کشور از همه همکارانی که برای این فرصت سالانه در پایان شهریور ماه برنامه‌ریزی کرده بودند پوزش می‌طلبد.»

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات