با نرم‌افزار پخش مویرگی و سفارش گیری سپیدار سیستم آشنا شوید

دوشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
جدیدترین نسخه‌ از مجموعه‌ی نرم‌افزاری سپیدار سیستم مربوط به راهکاری است که به‌منظور تسهیل فرایند مدیریت کسب‌وکارهای فعال در حوزه‌ی پخش و سفارش‌گیری توسعه یافته است. درادامه، نگاهی ویدئویی به این راهکار خواهیم انداخت.&nbsp
تبلیغات

گسترش حجم خرده‌فروشی در کشور که در دو حالت آنلاین و آفلاین رشدی چشمگیر تجربه کرده، اهمیت سیستم‌های پخش و توزیع را بیش‌از‌پیش افزایش داده است. گسترش شهرنشینی و افزایش مساحت شهرها و درنتیجه نیاز به زیرساخت گسترده‌تر با هدف پوشش دامنه‌ی وسیع‌تری از خرده‌فروشی‌ها یا مشتریان نهایی باعث شده تا نیاز به سیستم‌ها و راهکارهایی جامع به‌منظور مدیریت این فرایند بیش‌ازپیش احساس شود. به‌جرئت می‌توان ادعا کرد که داشتن شبکه‌ای کارآمد و بهینه از سیستم‌های پخش و توزیع می‌تواند به بهره‌وری کلی در یک سازمان منجر شود. 

امکان مدیریت فرایند پخش و سفارش‌گیری اعم از گرم و سرد ازنظر جنس کالاها و تفکیک سفارش‌گیری آنلاین و آفلاین، قدرت تحلیل مسیرهای پخش و توزیع درکنار عملکرد فروش ویزیتورها، انبارداری، تمام فرایندهای مدیریت کسب‌وکار نظیر حسابداری، حقوق و دستمزد و کنترل اموال ویژگی‌هایی است که راهکار پخش و سفارش‌گیری سپیدار سیستم در قالب سولوشن دراختیار کاربران قرار داده است. این نرم‌افزار ازجمله‌ی محصولاتی است که همکاران سیستم، بزرگ‌ترین توسعه‌دهنده نرم‌افزارهای مالی، توسعه داده است. 

در ویدئو زیر، ویژگی‌های بارز و قابلیت‌های راهکار پخش مویرگی و سفارش‌گیری سپیدار سیستم را بررسی می‌کنیم.

دیدگاه شما درباره‌ی قابلیت‌های جدید نرم‌افزار سیپدار سیستم چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات