پوشش زنده ویدیویی رویداد انتشار گزارش سال ۱۳۹۸ دیجی‌کالا [تمام شد]

دوشنبه ۳۰ تیر ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۶
مطالعه 2 دقیقه
دیجی‌کالا عصر امروز طی مراسمی که قرار است بصورت آنلاین برگزار شود، گزارش مربوط‌به عملکردش در سال ۱۳۹۸ را منتشر خواهد کرد
تبلیغات

دیجی‌کالا به‌عنوان بزرگ‌ترین فروشگاه‌ اینترنتی کشور عصر امروز با برگزاری مراسمی، گزارش عملکرد سال ۱۳۹۸ خود را منتشر می‌کند. این رویداد بصورت آنلاین از ساعت ۱۶:۰۰ امروز آغاز خواهد شد. براساس اطلاعاتی که این فروشگاه ارائه کرده، گزارش عملکرد سال ۱۳۹۸ دیجی‌کالا شامل مواردی نظیر رفتار کاربران، مارکت‌پلیس و همچنین وضعیت برندها و محصولات در قبال جست‌وجو و خرید کاربران در این فروشگاه اینترنتی است. 

پخش زنده رویداد

این اولین باری نیست که دیجی‌کالا اقدام به انتشار گزارش عملکرد خود می‌کند؛ پیش از این نیز این فروشگاه آنلاین با برگزاری مراسمی در آذرماه سال گذشته اقدام به انتشار عملکرد ۶ ماهه‌ی اول سال ۹۸ کرده بود. باید دید که دیجی‌کالا در طول ۱۲ ماه سال گذشته چه عملکردی را از خود به‌جای گذاشته است. نگاه به عملکرد یک ساله‌ی دیجی‌کالا از آنجا مهم است که این شرکت با شیوع کرونا با چالش‌های متعددی رو‌به‌رو شد، هرچند شیوع کرونا باعث شد تا استقبال از فروش اینترنتی تاحدودی باعث افزایش شمار مشتریانی شود که به خرید آنلاین روی آورده‌اند. 

یکی از موضوعاتی که ارائه‌ی گزارش دیجی‌کالا را بیش‌ازپیش جذاب‌تر کرده، انتشار اخبار در رابطه با ورود این شرکت به بازار بورس است. در روزهایی که تنور بورس در کشور داغ شده و بسیاری از مردم عادی نیز برای فرار از تورم، سرمایه‌های خود را به سمت بورس روانه کرده‌اند، خبر ورود دیجی‌کالا که یکی از موفق‌ترین استارتاپ‌های کشور بوده و با ایجاد چندین هزار فرصت شغلی به کسب‌وکاری موفق تبدیل شده، بسیار جذاب خواهد بوپ، از این رو باید دید که دیجی‌کالا در گزارش عملکرد سال ۱۳۹۸ خود چه اطلاعاتی را ارائه می‌کند. 

نظر شما در رابطه با عملکرد دیجی کالا طی سال گذشته چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات