شاتل موبایل سیم‌کارت با برند اختصاصی عرضه می‌کند

شنبه ۲۱ تیر ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۱
مطالعه 2 دقیقه
شاتل موبایل اعلام کرده که برای اولین بار در ایران عرضه‌ی سیم‌کارت اختصاصی به سازمان‌ها، شرکت‌ها، باشگاه‌ها و صاحبان برند را آغاز کرده است.
تبلیغات

شاتل‌موبایل اعلام کرده که در قالب قراردادهای B2B و B2B2C با سازمان‌ها، شرکت‌ها، صاحبان برند، کانون‌های هواداری و باشگاه‌های ورزشی همکاری می‌کند. متقاضیان برای داشتن سیم‌کارت اختصاصی می‌توانند بدون نیاز به زیرساخت و همچنین پروانه‌های لازم، سیم‌کارت‌ هوشمند و شبکه‌ی موبایل اختصاصی خود را داشته باشند. 

سیم‌کارت هوشمند شاتل موبایل با استفاده از یک زیرساخت فنی مبتنی بر هوش مصنوعی و قابلیت اتصال خودکار به بهینه‌ترین شبکه در هر منطقه، بهترین پوشش شبکه‌های 3G و4G/LTE را به‌طور خودکار و کاملا هوشمند انتخاب می‌کند.

متقاضیان می‌توانند تا سیم‌کارت با نام تجاری خود را در اختیار کاربران، کارکنان، مشتریان و یا هواداران خود قرار دهند. از جمله این امکانات می‌توان به سیم‌کارت با برند اختصاصی، تبدیل نام شبکه به نام برند بدون نیاز به زیرساخت فنی و شبکه، ایجاد بسته‌های دلخواه، اپلیکیشن و پنل‌های اختصاصی مدیریت حساب سیم‌کارت، تخصیص رنج شماره اختصاصی، امکان ایجاد کد USSD  اختصاصی با خدمات سفارشی سازی شده، ابزار احراز هویت سازمانی، دسترسی به شبکه امن، بسته های اینترنت و اینترانت سازمانی و هواداری، کانال ارتباطی موثر و متمایز با کاربران و مشتریان و بسیاری امکانات دیگر اشاره کرد.

علاوه بر امکان درآمدزایی بلندمدت از طریق مشارکت در فروش و حفظ مشتریان، پشتیبانی فنی و پاسخگویی به مشترکین این سیم‌کارت‌ها نیز بر عهده شاتل موبایل بوده و سازمان‌ها از این بابت نگرانی نخواهند داشت.

متقاضیان برای آشنایی بیشتر با راهکارهای سازمانی عمومی و اختصاصی این اپراتور نسل جدید تلفن همراه با پوشش سراسری 3G و 4G، می‌توانند با شماره ۰۹۹۸۱۰۰۰۰۰۰ تماس بگیرند یا با نشانی پست الکترونیک b2b@shatel.ir مکاتبه کنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات