ناوگان تپ‌سی به تجهیزات بهداشتی مجهز می‌شود

شنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۷
مطالعه 2 دقیقه
با شیوع ویروس کرونا در کشور، تپ‌سی ناوگان خود را به تجهیزات بهداشتی مجهز خواهد کرد.
تبلیغات

پس از شیوع ویروس کرونا، تپ‌سی اعلام کرده است تمام ناوگانش را به تجهیزات بهداشتی مجهز می‌کند. مدیر عملیات تپسی با اشاره به بسیج همه‌ی امکانات این شرکت برای رعایت اصول بهداشتی و کاهش دغدغه‌ی شهروندان برای انجام سفرهای ضروری‌شان در شهر گفت:

با‌توجه‌به اهمیت تلاش همگانی برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، ما نیز در تپسی تلاش کرده‌ایم با توزیع اقلام بهداشتی و ارائه‌ی نکات آموزشی و بهداشتی به سفیران تپسی و راه‌اندازی خط ویژه‌ی تماس سفیران با کارشناسان برای پاسخ به سئوالات بهداشتی آن‌ها، سفرهای امن‌تری در شرایط فعلی فراهم کنیم.

به‌گفته‌ی هومن دمیرچی، مدیر عملیات تپ‌سی، تجهیزات مدنظر از روز دوشنبه بین سفیران تپسی در تهران توزیع و در سایر شهرها نیز اقدام مشابهی انجام می‌شود. او یکی دیگر از اقدامات تپسی را راه‌اندازی خط ویژه‌ی تماس با کارشناسان برای سفیران عنوان کرد و گفت:

تمامی سفیران تپسی می‌توانند درصورت نیاز به مشاوره‌ی بهداشتی، با شماره‌ی همراه فعالشان در تپسی، از ساعت ۹ تا ۱۷ با شماره‌ی ۴۱۶۳۰۶۳۰ تماس بگیرند و از این طریق به کارشناسان ارتباط داده شوند و راهنمایی‌های لازم را دریافت کنند.

دمیرچی تأکید کرد:

با راه‌اندازی این خط تماس، سفیران تپسی هم می‌توانند اطلاعات موردنیاز خود را برای رعایت بهداشت فردی و نکات بهداشتی نظافت خودرو دریافت کنند. به‌محض شیوع بیماری کرونا در کشور، اقدامات اطلاع‌رسانی و آموزشی به سفیران و مسافران تپسی از کانال‌های مختلف اطلاع‌رسانی ازجمله پیامک و پیام‌های داخل اپلیکیشن و شبکه‌های اجتماعی آغاز شده است. علاوه‌بر‌این، ظرفیت ویژه‌ای برای انجام غیرحضوری تمامی خدمات تپسی به سفیران فراهم شده تا سفیران بتوانند بدون مراجعه‌ی حضوری، ازطریق شماره‌تماس پشتیبانی تپسی کارهای خود را انجام دهند.

دمیرچی درپایان اعلام کرده است پس از شیوع کرونا، میزان سفرهای درون‌شهری بسیار کاهش پیدا کرده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات