اطلاعات مراکز درمانی ارائه‌کننده خدمات کرونا روی مسیریاب بلد دردسترس قرار گرفت

دوشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۲
مطالعه 1 دقیقه
سرویس نقشه و مسیریاب بلد با انتشار خبری اعلام کرد کاربران می‌توانند اطلاعات مربوط به مراکز درمانی و داروخانه‌های ارائه‌دهنده‌ی خدمات را روی سرویس بلد دریافت کنند.
تبلیغات

بنابر اعلام سرویس نقشه و مسیریاب بلد، کاربران این سرویس می‌توانند از‌این‌پس اطلاعات مربوط به مراکز درمانی ارائه‌کننده‌ی خدمات مربوط به ویروس کرونا را از روی نقشه‌ی بلد دریافت کنند. بلد بیان کرده است اطلاعات مربوط به مراکز درمانی نظیر بیمارستان‌های ریفرال و مراکز آزمایش و داروخانه‌ها روی نقشه بلد قرار دارد و کاربران می‌توانند تمامی اطلاعات موردنیاز نظیر شماره‌‌تلفن و ساعات کاری را از این طریق دریافت کنند.

سرویس نقشه و مسیریاب بلد اطلاعات بیش از ۲۰۱ مرکز درمانی و بیمارستانی را در خود جای داده است که در سراسر کشور درزمینه‌ی ویروس کرونا خدمت‌رسانی می‌کنند. سرویس نقشه و مسیریاب بلد علاوه‌بر اپلیکیشن، ازطریق نسخه‌ی وب نیز دردسترس کاربران قرار دارد.

سرویس مسیریاب بلد با استفاده از اطلاعات سازمان نظام پزشکی محل‌های مدنظر را مشخص کرده است و درصورت به‌روزرسانی این فهرست، اطلاعات جدید در بلد به‌روز خواهد شد. بلد توصیه کرده است کاربران پیش از مراجعه به مراکز درمانی مشخص‌شده، با بیمارستان یا مراکز مدنظر تماس بگیرند و پس از کسب اطلاعات بیشتر به مراکز مراجعه کنند. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات