مدیرعامل آی هوم درباره تعدیل نیرو بیانیه صادر کرد

چهارشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
پس از انتشار اخباری درباره‌ی تعدیل نیروی آی‌هوم که چندی پیش زیر پرچم دیوار رفت، حال مدیرعامل این کسب‌وکار بیانیه‌ای درباره‌ی این موضوع منتشر کرده است.
تبلیغات

علیرضا نصری، مدیرعامل آی‌هوم، پس از انتشار اخباری درباره‌ی تعدیل خیل عظیمی از نیروهای این شرکت بیانیه‌ای منتشر کرد. همان‌طورکه می‌دانید، چندی پیش آی‌هوم با سرمایه‌گذاری دیوار رسما به زیرپرچم یکی از مجموعه‌های موفق هلدینگ هزاردستان رفت. حال پس از انتشار اخباری درباره‌ی تعدیل گسترده‌ی نیروهای مجموعه‌ی آی‌هوم، مدیرعامل این شرکت در بیانیه‌ای اعلام کرد آی‌هوم تصمیم گرفته است اولویت خود را توسعه‌ی فنی قرار دهد؛ از‌این‌رو، ۷۰ نفر از نیروهای فعال در بخش عملیات و فروش تعدیل شده‌اند. درادامه، بیانیه‌ی علیرضا نصری را مطالعه می‌کنید:

در ماه‌های گذشته، آی‌هوم در وضعیت دشوار اقتصادی و رکورد در بازار مسکن، درگیر اتخاذ تصمیم سختی بود که سرانجام در روزهای گذشته نهایی شد. ما درکنار جذب نیروهای جدید برای توسعه‌ی آی‌هوم،  ناگزیر شدیم با بخش دیگری از نیروهای مختصص مجموعه قطع همکاری کنیم. این افراد از سرمایه‌های ارزشمند آی‌هوم به‌حساب می‌آمدند که در تمام روزهای سخت همراه ما بودند. لازم می‌بینم توضیحاتی درباره‌ی این اتفاق بیان کنم.در ماه‌های گذشته به‌منظور چابکی فرایندها، با سرمایه‌گذاری در بخش تکنولوژیک سعی کرده‌ایم فرایند‌های موجود در آی‌هوم مانند خرید بسته‌های آی‌هوم، ثبت آگهی، مدیریت پنل مشاوران و... را به‌صورت آنلاین پیاده‌سازی و انرژی خود را بر توسعه‌ی محصول آی‌هوم برای آژانس‌های املاک و مشتریان نهایی متمرکز کنیم. برای این منظور، تعداد نفرات تیم فنی و محصول آی‌هوم از ۷ به ۲۰ نفر افزایش یافت و در آینده هم، این روند افزایشی خواهد بود. اولین محصول این تیم پنل آژانس‌های املاک بود که حدود چهار ماه پیش به دست مشاوران املاک رسید و پس‌از‌آن، حدود یک ماه پیش سایت آی‌هوم نیز برای مشتری نهایی بازطراحی شد.پس از توسعه‌ی تیم فنی آی هوم، از حدود یک ماه پیش به این نتیجه رسیدیم که تمرکز روی تیم‌های فنی آی‌هوم اولویت ماست؛ از‌این‌رو، کاهش تعداد نفرات تیم‌های عملیات و فروش اجتناب‌ناپذیر است. متأسفانه در‌مجموع حدود ۷۰ نفر از نیروهای باتجربه‌ی شرکت را از دست دادیم و نهایت تلاشمان را برای تسهیل روند جذب آن‌ها در سایر شرکت‌های اکوسیستم کردیم که روند استخدام آن‌ها در چند شرکت دیگر نهایی شده است.در‌حال‌حاضر، با تغییرات اعمال‌شده در تیم‌های عملیات و فروش تعداد نفرات شرکت حدود ۸۰ نفر شده است. در آینده، بخشی از تمرکز مجموعه روی محصول جدیدی خواهد بود که هدف آن افزایش کیفیت آگهی‌های آنلاین املاک در پلتفرم‌های آی‌هوم و دیوار است. این محصول قرار است با تمایز میان آگهی‌هایی که عکس‌ها و اطلاعاتشان واقعی و کامل هستند، به کاربر کمک کند در هزینه‌های بازدید حضوری از ملک صرفه‌جویی و فرایند انتخاب و مقایسه‌ی ملک را تسهیل کند.

دیدگاه شما درباره‌ی این موضوع چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات