وزیر ارتباطات تصویری از لباس فضانوردی به‌اشتراک گذاشت [به‌روزرسانی]

سه‌شنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تصویری از لباس فضانوردی در حساب توییتر خود به‌اشتراک گذاشته است که باعث به‌راه افتادن بحث‌های زیادی شده است.
تبلیغات

محمدجواد آذری‌جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، امروز تصویری با عنوان «لباس فضانوردان» در حساب توییتری‌اش منتشر کرد.

لباس فضانوردان#آینده_روشن✨ pic.twitter.com/DBVCgaMnkl— MJ Azari Jahromi (@azarijahromi) February 4, 2020

مدت زیادی از انتشار توییت جهرمی نگذشته بود که برخی از کاربران در توییتر متوجه شباهت لباس فضانوردی توییت وزیر و نمونه‌ای از لباس‌های فضانوردی تزئینی موجود در سایت آمازون شدند.

لباس فضانوردی ایرانی

برای پیگیری موضوع با سازمان فضایی ایران تماس گرفتیم. روابط عمومی سازمان فضایی در پاسخ به پرسش زومیت درباره‌ی لباس فضایی مذکور با اشاره به این موضوع که وزیر ارتباطات در توییت خود اشاره‌ای به ایرانی بودن لباس نکرده است گفت «کسی اصلا نگفته که این لباس ما است یا ایرانی است یا ساخت سازمان فضایی است، یا اینکه اصلا برای چه منظوری قرار است از آن استفاده شود».

برای کسب اطلاعات بیشتر در این باره با روابط عمومی وزارت ارتباطات نیز تماس گرفتیم که متاسفانه موفق به دریافت پاسخ نشدیم.

ازآنجایی‌که تا چند روز دیگر قرار است ماهواره‌ی ظفر به‌فضا پرتاب شود و وزیر ارتباطات پیش از این نیز با هشتگ «آینده روشن» اخبار برنامه‌های فضایی ایران را در حساب توییتر خود منتشر می‌کرد، برای بسیاری از کاربران این تصور ایجاد شده است که تصویر به‌اشتراک گذاشته شده توسط جهرمی، احتمالا مربوط به لباسی است که قرار است در برنامه‌های فضایی آینده ایران استفاده شود.

توییت آذری جهرمی

جهرمی پیش از این برای اخبار برنامه‌ی فضایی از هشتگ «آینده روشن» استفاده کرده بود.

دیدگاه شما درباره‌ی تصویر ارسالی وزیر ارتباطات چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات