شاتل موبایل هر روز بسته‌های تخفیف‌دار به کاربرانش ارائه می‌کند

یک‌شنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۰
مطالعه 1 دقیقه
شاتل موبایل اعلام کرده است روزانه بسته‌های تخفیف‌دار اینترنت، مکالمه، پیامک و ترکیبی را دراختیار کاربرانش قرار می‌دهد.
تبلیغات

شاتل موبایل اعلام کرده با هدف خلق تجربه‌ای لذت‌بخش و رویکرد کاهش هزینه‌های مشترکان تلفن‌همراه، هر روز بسته‌های تخفیف‌دار را برای اینترنت و مکالمه و پیامک درکنار بسته‌های ترکیبی دراختیار کاربرانش قرار می‌دهد. این بسته‌های ترکیبی در قالب پیشنهاد روز ارائه می‌شود تا درصورت نیاز، کاربران از آن‌ها استفاده کنند. 

این بسته‌ها که هرروز در قالب پیشنهاد روز دراختیار کاربران قرار می‌گیرند، شامل بسته‌های روزانه و هفتگی و ماهانه هستند و به‌‌طورتصادفی امکان استفاده از ۵۰ درصد تخفیف را برای مشترکان سیم‌کارت‌های شاتل موبایل فراهم می‌کنند. 

پیشنهاد روز شاتل موبایل را روزانه و ازطریق شماره‌گیری کد دستوری #۳*۱* ازطریق سیم‌کارت‌های شاتل موبایل یا مراجعه به سیستم کنترل حساب اینترنتی به نشانی my.shatelmobile.ir می‌توان مشاهده کرد و خرید و مشترکان می‌توانند به‌راحتی بسته‌های مبتنی‌بر پیشنهاد روزانه را روی خط شاتل خود فعال کنند.

متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر و انتخاب شماره و خرید سیم‌کارت شاتل با پوشش سراسری 3G و 4G و پیش‌شماره‌ی ۰۹۹۸ و کد یک، می‌توانند به وب‌سایت شاتل موبایل مراجعه کنند یا ازطریق شماره‌ی ۰۹۹۸۱۰۰۰۰۰۰ به‌صورت ۲۴ ساعته با کارشناسان پشتیبانی شاتل موبایل تماس بگیرند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات