رمز دوم ایستا به‌تدریج غیرفعال می‌شود [اطلاعیه بانک مرکزی: اسامی جدید بانک‌ها]

پنج‌شنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۲
مطالعه 2 دقیقه
بانک مرکزی با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد رمز دوم ایستا از فردا، هشتم بهمن‌، در بانک‌ها و مؤسسه‌های اعتباری به‌‌تدریج غیرفعال می‌شود.
تبلیغات

بانک مرکزی پیرو اطلاع‌رسانی درباره‌ی قطع رمز دوم ایستا، اعلام کرد این سرویس از فردا، هشتم بهمن‌، در بانک‌ها و مؤسسه‌های اعتباری به‌تدریج و در چند روز آینده قطع می‌شود و پس‌از‌آن، تنها رمز دوم پویا کاربردی خواهد بود. رمز دوم ایستای کارت‌های بانکی صادرات و پاسارگاد در روز هشتم و بانک‌های قرض‌الحسنه رسالت و ایران‌ونزوئلا در روز دهم و بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در روز دوازدهم بهمن‌ غیرفعال می‌شود. زمان قطع سرویس رمز دوم ایستا در سایر بانک‌ها نیز به‌زودی اعلام خواهد شد.

بانک مرکزی باردیگر تأکید کرد انجام خریدهای اینترنتی بدون حضور کارت تا سقف مجموع یک‌میلیون ریال برای هر کارت در هر ۲۴ ساعت با رمز دوم ایستا ممکن است. همچنین، کاربران برای فعال‌سازی رمز دوم پویای پیامکی، تنها کافی است شماره‌ی تلفن‌همراه خود را در یکی از درگاه‌های بانکی تأیید کنند و پس از انجام این کار، می‌توانند با فشردن دکمه‌ی «دریافت رمز دوم پویا» در درگاه‌های پرداخت، رمز دوم پویا را ازطریق پیامک دریافت کنند.

اگر هنوز رمز دوم پویای خود را فعال‌ نکرده‌اید، می‌توانید با خواندن راهنمای دریافت رمز پویا (رمز دوم یک‌بارمصرف) برای همه‌ی بانک‌ها، از نحوه‌ی ارائه‌ی خدمات رمز دوم پویای پیامکی بانک مدنظرتان مطلع شوید.

به‌روزرسانی ۱: بانک مرکزی با انتشار بیانیه‌ای ادامه‌ی روند قطع رمز دوم ایستا در بانک‌ها و مؤسسات اعتباری را به شرح ذیل اعلام کرده است.  

  • بانک‌ کشاورزی در روز سیزدهم بهمن‌ماه جاری
  • بانک‌های رفاه و سینا در روز چهاردهم بهمن‌ماه جاری
  • بانک‌های مسکن، ملت، دی و قوامین در روز پانزدهم بهمن‌ماه جاری
  • بانک‌های سامان، توسعه تعاون، قرض‌الحسنه مهر ایران، پست‌بانک و مؤسسه‌ی اعتباری ملل در روز شانزدهم بهمن‌ماه جاری

قطع سرویس رمز دوم ایستا در سایر بانک‌ها نیز متعاقبا اعلام خواهد شد.

به‌روزرسانی ۲: بانک مرکزی با انتشار بیانیه‌ای ادامه‌ی روند قطع رمز دوم ایستا در بانک‌ها و مؤسسات اعتباری را به شرح ذیل اعلام کرده است.

  • بانک‌های صنعت و معدن، اقتصاد نوین، ایران زمین و سرمایه در روز هفدهم بهمن‌ماه جاری
  • بانک‌های سپه، انصار، گردشگری، شهر، آینده و توسعه صادرات در روز نوزدهم بهمن‌ماه جاری
  • بانک‌های ملی، تجارت، پارسیان، کارآفرین، خاورمیانه، حکمت ایرانیان، مؤسسه اعتباری توسعه و مؤسسه اعتباری کوثر در روز بیستم بهمن‌ماه جاری

قطع سرویس رمز دوم ایستا در سایر بانک‌ها نیز متعاقبا اعلام می‌شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات