شاتل موبایل یک درصد از درآمد فروش شارژ سیم‌‌کارت‌‌هایش را به سیل‌زدگان اهدا می‌کند

سه‌شنبه ۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۱
مطالعه 1 دقیقه
شاتل موبایل اعلام کرده است یک درصد از درآمد حاصل از فروش شارژ سیم‌کارت‌هایش را به‌مدت یک هفته به سیل‌زدگان استان سیستان‌و‌بلوچستان اختصاص می‌دهد.
تبلیغات

شاتل موبایل با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد از امروز و به‌مدت یک هفته، یک درصد از درآمد فروش شارژ سیم‌کارت‌های خود را به سیل‌زدگان در استان سیستان‌و‌بلوچستان اختصاص خواهد داد. همان‌طور‌که اشاره کردیم، این موضوع از فردا آغاز می‌شود و تا یک هفته، یعنی تا اول بهمن، ادامه خواهد داشت.  

شاتل موبایل در بیانیه‌ی خود، با اعلام همدردی با حادثه‌دیدگان سیستان‌و‌بلوچستان، به این نکته اشاره کرده است این اقدام در راستای انجام مسئولیت اجتماعی و کمک‌رسانی به هم‌وطنانی است که در این استان دچار سیل شده‌اند. مبلغ اختصاص‌یافته که یک درصد از فروش شارژ سیم‌کارت‌های شاتل موبایل است، برای تأمین مایحتاج ضروری و ازطریق سمن‌های مرتبط دراختیار سیل‌زدگان سیستان‌و‌بلوچستان قرار خواهد گرفت.

بر‌این‌اساس مبلغ مدنظر بلافاصله پس از جمع‌آوری، ازطریق سمن‌های فعال در امدادرسانی دراختیار مردم مناطق سیل‌زده، ازجمله میرجاوه، فنوج، کنارک، نیک‌شهر، قصرقند، دلگان، چابهار و روستاهای اطراف استان سیستان‌و‌بلوچستان قرار خواهد گرفت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات