نت برگ و تخفیفان ادغام شدند

چهارشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۰
مطالعه 1 دقیقه
نازنین دانشور، مؤسس و بنیان‌گذار تخفیفان در جریان برگزاری یلدای کارآفرینی اعلام کرد که نت برگ با تخفیفان ادغام شده‌اند.
تبلیغات

نازنین دانشور، مؤسس تخفیفان در جریان برگزاری یلدای کارآفرینی اعلام کرد که نت‌برگ و تخفیفان در هم ادغام شده‌اند. براساس سخنان دانشور که در جریان رویداد یلدای کارآفرینی داشت، هم‌اکنون تفاهم‌نامه‌ی این ادغام نیز امضا شده و حتی تیم‌های تخفیفان و نت‌برگ در یکجا مستقر شده‌اند. 

نت برگ و تخفیفان از اولین سرویس‌های ارائه‌ی خدمات تخفیف گروهی در ایران محسوب می‌شوند. این سرویس‌ها در دوران فعالیت رقابت‌های شدیدی با هم داشته‌اند که برخی اوقات به دعواهای حقوقی نیز ختم شده است. سرویس نت برگ عضو هلدینگی است که سرویس‌های دیگری همچون چیلیوری، تیکت و دکتر دکتر نیز در آن حضور دارد. حال به‌نظر می‌رسد که نت‌برگ قرار است با رقیب خود یکی شوند. 

صرف‌نظر از نتیجه‌ی نهایی ادغام، مزیت چنین رویکردی می‌تواند تجمیع اطلاعات گروه‌های فروش سرویس‌های نت برگ و تخفیفان باشد. هر دو وب‌سایت در دوران فعالیت برای جذب هرچه بیشتر کسب‌وکارها به‌منظور ارائه‌ی خدمات تخفیفی، شبکه‌های گسترده‌ای از آن‌ها تشکیل داده‌اند. ادغام این اطلاعات می‌تواند به سرویسی با دسترسی جامع‌تر به انواع کسب‌وکارها در کشور منجر شود.

باید دید که تغییرات پس از ادغام در آینده به چه سمت و سویی خواهد رفت؟ آیا این ادغام به نفع کاربران خواهد بود یا نبود رقیب باعث کمرنگ شدن رقابت و درنتیجه کاهش کیفیت خدمات خواهد شد. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات