وزیر ارتباطات به‌صورت ویدیوی از مردم عذرخواهی کرد

یک‌شنبه ۳ آذر ۱۳۹۸ - ۰۱:۱۲
مطالعه 2 دقیقه
محمد جواد آذری جهرمی از طریق یک پیام ویدیویی بابت قطعی اینترنت از مردم عذرخواهی کرد.
تبلیغات

یک هفته از قطع دسترسی به شبکه‌ی جهانی اینترنت در کشور می‌گذرد و با وجود شروع برقراری اتصال به شبکه برای برخی از مردم، اما هنوز نوبت به بعضی از نقاط کشور نرسیده و بسیاری از کاربران چشم به‌راه اتصال به شبکه هستند.

هفته‌ی گذشته، قطع اتصال به اینترنت برای مردم مشکلات جدی ایجاد کرد و بسیاری از مردم از این بابت متضرر شدند. در چنین شرایطی، آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور بیش از باقی مسئولان مورد انتقاد مردم قرار گرفت و بسیاری وی را مسئول قطعی دسترسی آن‌ها به شبکه‌ی جهانی می‌دانستند. آذری جهرمی که همواره خود را مدافع دسترسی آزاد مردم به اینترنت می‌داند در این ویدئو نیز از تلاش وزارتخانه تحت کنترل خود برای بازگرداندن اتصال شبکه جهانی می‌گوید و تصمیم قطعی شبکه را نیز صلاحدید مراجع عالی امنیتی کشور بیان می‌کند. 

وزیر ارتباطات هدف از ایجاد شبکه‌ی زیرساخت اطلاعات را نیز اینچنین توضیح داد:

هدف از راه‌اندازی شبکه‌ی زیر ساخت اطلاعات، حراست از منافع مردم در چنین شرایطی است نه قطع دائمی اتصال با شبکه‌ی جهانی.

آذری جهرمی در این ویدئو به موضوع قطع دائمی دسترسی به اینترنت جهانی نیز اشاره می‌کند و می‌گوید می‌داند که زندگی امروز بدون اتصال به شبکه‌ی جهانی اینترنت امکان‌پذیر نیست.

آذری جهرمی برای جبران بخشی از خسارت وارد شده به مشترکین اینترنت از سرویس‌دهنده‌های اینترنت خواسته است تا مدت زمان قطعی اینترنت را به سرویس آن‌ها اضافه کنند و همچنین برای تمام مشترکین اپراتورهای همراه نیز یک گیگابایت اینترنت هدیه در نظر گرفته است! کاربران می‌توانند با شماره‌گیری #۹۸* بسته یک گیگابایت اینترنت هدیه را فعال کنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات