شاتل موبایل رنج جدید شماره‌های رند را راهی بازار کرد

دوشنبه ۱ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۲
مطالعه 2 دقیقه
شاتل‌موبایل پس از آنکه چندی پیش رنج جدید شماره‌های خود را معرفی کرد، حال دیگر شماره‌های رُند جدید خود را به بازار عرضه کرده است.
تبلیغات

امکان خرید رنج جدید شماره‌های رُند و خوش‌آهنگ شاتل‌موبایل با پیش‌شماره‌ی جدید ۰۹۹۸۱۴، در سه دسته‌بندی شماره‌های یک‌ستاره و دو‌ستاره و‌ سه‌ستاره فراهم شد. این شماره‌ها با قابلیت انتخاب شماره‌ی رُند از میان هزاران گزینه‌ی موجود همراه‌با بسته‌های یک‌ماهه و ازطریق مراجعه به وب‌سایت shop.shatelmobile.ir، فروش تلفنی ازطریق تماس با ۰۹۹۸۱۰۰۰۰۰۰، ارسال حرف R ازطریق پیامک به شماره‌ی ۰۹۹۸۱۰۰۰۰۰۰ و همچنین فروش حضوری در بیش از ۱،۳۰۰ نمایندگی شاتل‌موبایل در سراسر کشور ارائه می‌شوند.

شاتل‌موبایل پیش‌از‌این شماره‌های رُند یک تا سه‌ستاره خود را در رنج‌های ۰۹۹۸۱۰ و ۰۹۹۸۱۱ و ۰۹۹۸۱۲ به بازار عرضه کرده بود و حالا با عرضه‌ی رنج ۰۹۹۸۱۴ شماره‌های رُند جدیدتری به این سبد افزوده است.

بنابر اعلام این اپراتور تلفن‌همراه، شماره‌های رُند یک‌ستاره و دوستاره و سه‌ستاره به‌ترتیب با قیمت ۶۰ و ۱۰۰ و ۱۵۰ هزار تومان همراه‌با بسته‌ی آغازین شامل اینترنت همراه یک‌ماهه و مکالمه و پیامک برون‌شبکه و درون‌شبکه نامحدود یک‌ماهه و اشتراک سرویس فیلم و سریال نماوا در شرایطی برابر و بدون نیاز به مزایده به متقاضیان عرضه می‌شوند.

متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر و انتخاب و خرید شماره‌های رُند شاتل‌موبایل با پوشش سراسری 3G و 4G و پیش‌شماره‌ی ۰۹۹۸ و کد یک، می‌توانند با مرکز تماس شبانه‌روزی این اپراتور به شماره‌ی ۰۹۹۸۱۰۰۰۰۰۰ تماس بگیرند یا به وب‌سایت رسمی یا نمایندگی‌های آن در سراسر کشور مراجعه کنند.

فهرست نشانی نمایندگان فروش و خدمات پس از فروش سیم‌‍‌کارت‌های شاتل‌موبایل ازطریق وب‌سایت www.shatelmobile.ir یا تماس با مرکز تماس شبانه‌روزی این اپراتور به شماره‌ی ۰۹۹۸۱۰۰۰۰۰۰ قابل دریافت است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات