کاربران شاتل موبایل برای دوره‌های مکتب‌خونه تخفیف ۴۰ درصدی دریافت می‌کنند

شنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
بنابر اعلام شاتل موبایل، کاربران این اپراتور مجازی می‌توانند در یک سال آینده، از تخفیف ۴۰ درصدی سرویس آنلاین مکتب‌خونه استفاده کنند.
تبلیغات

شاتل موبایلی‌‌ها به‌مدت یک سال از ۴۰ درصد تخفیف سرویس آموزش آنلاین خوش‌نام «مکتب‌خونه» بهره‌مند می‌شوند. شاتل موبایل، یکی از اپراتورهای مجازی فعال با پیش‌شماره‌ی ۰۹۹۸ و پوشش سراسری شبکه‌ی 3G و 4G، امکان استفاده از تمامی دوره‌های آموزشی اپلیکیشن «مکتب‌خونه» را به‌مدت یک سال و با ۴۰ درصد تخفیف برای تمامی مشترکان سیم‌کارت‌های خود فراهم کرده است.

شاتل موبایل کد تخفیف خرید دوره‌‌های مذکور را ازطریق پیامک برای مشترکان ارسال می‌کند و شاتل موبایلی‌های علاقه‌مند به دوره‌های آموزش دیجیتال می‌توانند این کد را در مرحله‌ی پرداخت محصولات وارد کنند و از ۴۰ درصد تخفیف بهره‌مند شوند.

گفتنی است «مکتب‌خونه» بزرگ‌ترین رسانه‌ی دیجیتال آموزش مجازی ایران، بیش از ۶ سال است که در حوزه‌ی ارائه‌ی آموزش باکیفیت در قالب دو گروه اصلی دوره‌های مکتب‌پلاس و دروس دانشگاهی برای ایرانیان و فارسی‌زبانان سراسر دنیا فعالیت می‌کند.

متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر درباره‌ی محصولات مکتب‌خونه و انتخاب شماره و خرید سیم‌کارت شاتل با پوشش سراسری 3G  و 4G و پیش‌شماره‌ی ۰۹۹۸ با کد یک، می‌توانند به وب‌سایت شاتل موبایل به نشانی www.shatelmobile.ir  مراجعه کنند یا ازطریق شماره‌ی ۰۹۹۸۱۰۰۰۰۰۰ به‌صورت ۲۴ ساعته با کارشناسان پشتیبانی شاتل موبایل تماس بگیرند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات