«حامی» درصدد تبدیل‌شدن به هاب خدمات پس‌ازفروش در ایران است

شنبه ۱ تیر ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
شرکت «حامی» با برگزاری مراسمی، از هدف خود برای تبدیل‌شدن به هاب خدمات پس‌از‌فروش در کشور خبر داد.
تبلیغات

حامی به‌عنوان شرکت ارائه‌دهنده‌ی خدمات پس‌از‌فروش در حوزه‌ی IT و موبایل که کارش را از سال ۱۳۹۵ آغاز کرده، روز چهارشنبه با برگزاری مراسمی، برنامه‌های آینده‌ی خود را تشریح کرد. حمید شاهرخ‌نیا، مدیرعامل حامی، اعلام کرد این شرکت در دو سال اخیر، با پشت‌سرگذاشتن استانداردهای اولیه درزمینه‌ی خدمات پس‌از‌فروش، در پی اجرای استانداردها و معیارهای جهانی درزمینه‌ی مذکور است.

حامی در پی آن است تا با اجرای استانداردهای جهانی در حوزه‌ی خدمات پس‌از‌فروش، مرکزی یکپارچه برای ارائه‌ی خدمات و سرویس‌های پس‌از‌فروش برای مصرف‌کنندگان ایجاد کند. این مرکز علاوه‌بر ارائه‌ی خدماتی یکپارچه به کاربران، مشکلات این حوزه را برای ارائه‌کنندگان کالا، ارگان‌های دولتی و نظارتی، برندها و صاحبان کسب‌وکار و اصناف بیش‌از‌پیش کاهش می‌دهد. درواقع، کسب‌وکارها می‌توانند به‌جای نگرانی از نحوه‌ی ارائه‌ی خدمات پس‌از‌فروش و کیفیت این خدمات، تمرکز خود را برای ارائه‌ی بهتر محصولات متمرکز کنند.

شرکت حامی

درواقع، برون‌سپاری در حوزه‌ی ارائه‌ی سرویس و خدمات پس‌از‌فروش را باید ایجاد بستری برای ارائه‌ی خدمات تخصصی و حرفه‌ای‌تر به مشتریان خواند. حامی در نظر دارد در برنامه‌ای سه‌ساله، در جایگاهی از خدمات پس‌از‌فروش قرار گیرد که نیاز برای مراجعه‌ی حضوری مصرف‌کنندگان محصولات حوزه‌ی IT و موبایل کشور را به صفر برساند. درحقیقت، حامی در پی آن است تا خدمات پس‌از‌فروش را در شرایطی ارائه کند که کاربران درصورت بروز مشکل، به ترک منزل یا محل کار خود نیازی نداشته باشند.

شرکت حامی

افزون‌براین، باید به برنامه‌های حامی برای به‌کارگیری فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی اشاره کرد. این شرکت در نظر دارد با بهره‌گیری از فناوری‌های نوین، امکان استفاده از تکنسین‌های مجازی و دفاتر کاری مجازی را برای مشتریانش فراهم کند.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات

با چشم باز خرید کنید
زومیت شما را برای انتخاب بهتر و خرید ارزان‌تر راهنمایی می‌کند
ورود به بخش محصولات