خداحافظی سامسونگ و ال‌ جی از بازار ایران تکذیب شد

چهارشنبه ۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
اخبار منتشرشده مبنی بر خروج ال‌جی و سامسونگ از بازار ایران صحت ندارد و روابط عمومی هر دو شرکت این موضوع را تکذیب کردند.
تبلیغات

ساعاتی پیش اخباری منتشر شده بود که دو شرکت بزرگ کره‌ای سامسونگ و ال‌جی قصد دارند در پی تحریم‌های آمریکا، بازار ایران را ترک کنند؛ اما این خبر صحت ندارد. در این خبر نوشته شده بود تولید لوازم خانگی سامسونگ و ال‌جی به یک‌پنجم میزان تولید آن‌ها در روزهای پایانی سال گذشته رسیده و انبارهای هر دو شرکت تقریبا خالی شده است اما این موضوع از سوی روابط عمومی هر دو شرکت تکذیب شد.

روابط عمومی هر دو شرکت ال‌جی و سامسونگ در تماس زومیت با آن‌ها این خبر را تکذیب کرده و اعلام کردند از بازار ایران خارج نشده‌اند. روابط عمومی سامسونگ با انتشار بیانیه‌ای علاوه‌بر تکذیب خروج از بازار ایران اعلام کرد تمام تلاش خود را به کار می‌گیرد تا ارائه‌ی محصولات نوآورانه به بازار ایران را ادامه دهد. سامسونگ در بیانیه‌ی خود نوشت:

روابط عمومی سامسونگ در ایران ضمن رد اخبار منتشرشده مبنی بر خروج این شرکت از ایران، اعلام می‌کند: «سامسونگ همواره ارزش زیادی برای خانواده‌ی هواداران و کاربران خود در ایران قائل بوده و با جدیدترین نوآوری‌ها، فناوری‌ها و محصولات خود، حضور قدرتمندی در این کشور داشته است. با وجود تمام تحولات خارجی و جغرافیایی-سیاسی، این مسئله تغییری نکرده است. ما همواره متعهدیم تا تمام تلاش خود را برای امکان ادامه دسترسی مردم ایران به محصولات نوآورانه‌مان فراهم کنیم.

پیش از این شرکت ال‌جی در مصاحبه‌ی خود با زومیت اعلام کرده بود که این شرکت از تحریم‌های آمریکا معافیت گرفته و به فعالیت‌های خود در ایران ادامه خواهد داد. اگرچه احتمالا تبلیغات ال‌جی دیگر مانند گذشته نخواهد بود، فعالیت‌های آن بدون مشکل ادامه پیدا خواهد کرد. این شرکت همچنین اعلام کرد مشکلاتی از قبیل واردات و تأمین ارز شرکت به‌زودی برطرف شده و فروش محصولات بالارده و متوسط این شرکت در ایران ادامه خواهد داشت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات