گروه مالی سامان به جمع سهام‌داران تپ‌‌سی پیوست [به‌روزرسانی]

چهارشنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۰
مطالعه 1 دقیقه
شرکت تپ‌سی از جذب سرمایه از گروه مالی سامان به‌عنوان نقطه‌ی آغاز همکاری استراتژیک و بلندمدت خبر داد.
تبلیغات

به‌گفته‌ی میلاد منشی‌پور، مدیرعامل تپ‌سی، طی روزهای اخیر تپ‌سی با مجموعه‌ی سامان، یکی از مجموعه‌های مالی خصوصی خوش‌نام‌ کشور، برای سرمایه‌گذاری به‌توافق رسیده است.  این سرمایه‌گذاری برای دو طرف آغازگر همکاری بلندمدت و استراتژیک است.

مدیرعامل تپ‌سی می‌گوید:

منابع تأمین‌شده ازطریق این سرمایه‌گذاری برای توسعه‌ی سریع‌تر کسب‌وکار تاکسی اینترنتی تپ‌سی و افزایش سهم بازار این شرکت به‌کار خواهد آمد. درضمن، این همکاری شروعی برای ورود به حوزه‌های جدید و مشترک مانند پرداخت خواهد بود.

گروه مالی سامان نیز که سرمایه‌گذاری در کسب‌و‌کارهای نوین را در دستورکار خود قرار داده، با خرید بخشی از سهام شرکت تپ‌سی، اقدام عملیاتی در این حوزه را آغاز کرده است.

منشی‌پور افزود:

تپ‌سی با این سرمایه‌گذاری همچنان با سهام کاملا داخلی به رشد و توسعه در عرصه‌ی تخصصی حمل‌و‌نقل ادامه خواهد داد.

براساس این سرمایه‌گذاری، از‌این‌پس گروه مالی سامان در هیئت‌مدیره‌ی شرکت تپ‌سی حضور خواهد داشت.

به‌روزرسانی: مدیرعامل تپسی با انتشار توییتی، سرمایه‌گذاری جدید را عامل مهمی در راستای ارائه‌ی خدمات بهتر به مسافران و رانندگان این شرکت دانست و نسبت به ایجاد ارزش افزوده‌ی واقعی و رشد شرکت در بلندمدت اظهار امیدواری کرد. وی نوشت:

سال آینده با کمک این جذب سرمایه و با گذاشتن تمام توان و تلاش خودمون سعی می‌کنیم که سرویس بهتری به مسافرین و سفیرامون بدیم. در بلند مدت ایجاد ارزش افزوده‌ی واقعی و سرویس دهی بهتر موجب رشد و کسب سهم بازاره‌.
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات