ژوبین علاقبند: اسنپ در پی افزایش کیفیت سرویس دهی است، نه انحصار طلبی

چهارشنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۰
مطالعه 2 دقیقه
ژوبین علاقبند، مدیرعامل اسنپ در جریان برگزاری یلدای شنبه در پاسخ به سوالی در رابطه با انحصار طلبی این سرویس، سیاست‌های اسنپ را در راستای افزایش کیفیت سرویس‌دهی خواند.
تبلیغات

در جریان رویداد یلدای کارآفرینی شنبه، گپ و گفت‌هایی نیز با حضور شهرام شریف به عنوان یکی از روزنامه‌نگارهای شناخته‌ی شده‌ی حوزه‌ی فناوری و اکبر هاشمی به عنوان مدیرمسئول هفته‌‌نامه شنبه انجام شد. اولین مهمان پنل گفتگوی این دو روزنامه‌نگار حوزه‌ی کسب‌و‌کار و فناوری، ژوبین علاقبند، مدیرعامل اسنپ بود که طی این گفتگو سوالات متعددی را پاسخ داد. 

ژوبین علاقبند در ابتدای سخنان خود با اشاره به سرمایه‌گذاری‌های خارجی صورت گرفته در اسنپ، اعلام کرد که مجموعه‌ی اسنپ به سرمایه‌گذاری‌های خارجی صورت گرفته در این استارتاپ افتخار می‌کند. براساس اطلاعات ارائه شده توسط ژوبین علاقبند، ام‌تی‌ان، ایرانسل و شماری از سرمایه‌گذاران اروپایی هر کدام ۳۰ درصد از سهام اسنپ را در اختیار دارند. اسنپ در آخرین جذب سرمایه‌ی خود، ۱۰ درصد از سهام خود را نیز به گروه سرمایه‌گذاری مالک فروشگاه‌های هایپراستار واگذار کرده است. ژوبین علاقبند در پاسخ یکی از سوالات در مورد مدل کسب‌و‌کار به این نکته اشاره کرد که گروه اینترنت ایرانیان در پی سرمایه‌گذاری روی کسب‌وکارهایی است که در سایر نقاط جهان موفق بوده‌اند و این گروه سرمایه‌گذاری در پی بومی‌سازی و پیاده‌سازی این کسب و کارها در داخل کشور است. 

علاقبند با اشاره به اینکه چهارشنبه‌ها شلوغ‌ترین و پرکارترین روزهای کاری اسنپ است، اعلام کرد که این سرویس طی چهارشنبه‌ی گذشته از مرز ۱.۵ میلیون درخواست عبور کرده و رکورد جدیدی را در پایتخت به ثبت رسانده است. 

yalda summit

ژوبین علاقبند با اشاره به سرمایه‌گذاری گسترده‌ی صورت گرفته در اسنپ، این سرمایه‌ها را منجر به ایجاد شغل در کشور خوانده است. وی در ادامه‌ی سخنان خود در رابطه با انحصارطلبی منتسب به اسنپ، به این نکته اشاره کرد که اسنپ به دنبال انحصارطلبی نیست. وی تلاش‌های اسنپ برای ملزم کردن رانندگان برای قطع همکاری با رقبا در صورت همکاری با اسنپ را افزایش کیفیت سرویس‌دهی خوانده است. وی دریافت پیشنهاد جدید از سوی سایر سرویس‌ها همزمان با درگیر بودن راننده با یک سرویس را آزاردهنده خواند و اعلام کرد که این موضوع باعث کاهش کیفیت سرویس‌دهی می‌شود. وی اعلام کرد که این مشکل باید با همکاری رقبا حل شود. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات