موسسه آموزشی کندو، راهکاری برای کسب یک رزومه‌ی جهانی در تلکام ۹۷

سه‌شنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۷
مطالعه 2 دقیقه
موسسه آموزشی کندو، در حال حاضر تنها برگزارکننده آزمون‌های بین‌المللی مایکروسافت و سیسکو در ایران است که با حضور در نمایشگاه تلکام ۹۷ جزییات بیشتری از اهداف خود را بیان کرد.
تبلیغات

موسسه آموزشی کندو که به عنوان بزرگترین و برترین آموزشگاه IT کشور تاکنون موفق به کسب جایزه برترین آموزشگاه IT کشور از جشنواره ستاره‌های فناوری ایران و ده‌ها نشان دیگر نیز گردیده، هم اکنون نیز با ظرفیت پذیرش بیش از ۱۲۰۰ دانشجو در روز درحال فعالیت است. در سالهای اخیر نیز با توجه به زمینه فعالیت این موسسه و نیاز روز افزون دانشپذیران فناوری اطلاعات، وارد حوزه برگزاری آزمون‌های بین المللی و بسط و گسترش آن گردیده است.

کندو برگذارکننده دوره‌های آموزش سیسکو مایکروسافت ، امنیت شبکه، نفوذ و مواردی چون network+ , MCSE , CCNA , CCNP , CCIE , MIKRITIK , CEH است. لازم به ذکر است که هیچ گونه تفاوتی در نحوه برگزاری و حتی قیمت آزمون‌ها در داخل آموزشگاه کندو با خارج از کشور وجود ندارد، در واقع دقیقا همان اتفاقی که در کشورهای دیگری که این آزمون‌ها را برگزار می‌کنند در اینجا نیز رخ می‌دهد. آزمون‌ها با کیفیت و امنیت استاندارد برگزار می‌گردد و در نهایت پروفایل و گواهینامه‌های اخذ شده‌ی فرد در سایت مایکروسافت یا سیسکو مستقیماً به دانشجویان ارائه می گردد. ضمن اینکه کلیه ضرایب امنیتی مانند اسکن کف دست و اثر انگشت، امضاء دیجیتال و ثبت تصویر چهره افراد رعایت می شود تا آنجایی که حتی اگر شخص آزمون دهنده بخواهد در آینده از کشوری دیگر مدارکی را به پروفایل خود اضافه نماید این امکان برایش فراهم باشد.

متقاضیان می‌توانند از طریق شماره تلفن ۰۲۱۴۳۸۱۲ از تهران و شماره ۰۲۱۶۶۱۷۶۴۱۷ از شهرستان‌ها برای مشاوره و ثبت نام اقدام نمایند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات